2012. december 15., szombat

Sziasztok!
Ne hittem volna,hogy ilyen régen írtam utoljára. Azt hiszem most ebben a bejegyzésben lesz mit mesélnem, habár annyi minden mégsem történt velem.
Szerdai napom kissé unalmasan telt el ha azt nézzük. Megírtam a történelem témazárót és valljuk be,hogy nehezebbre számítottam, de így is volt benne olyan mondjuk amit nem tudtam. Természetesen egy olyan kérdés amit meg sem tanultam gondolván,hogy áá úgysem lesz benne. TÉVEDTEM! Benne volt.

A fizika témazárónál egy részénél kicsit kiakadtam mikor a tanár mondta,hogy lesz benne bőven elmélet is meg három számolás. Felírt három számolási feladatot és egy elméletet. Nekem kb. ez a WF?! O.o Mi a franc ez?! fej volt, utána volt még két elméletes kérdés. Remélem nem lett annyira vészes a két dolgozatom. Aztán csütörtök és péntek és szombat vagyis ma itthon voltam, mert sikerült lebetegednem vagyis elkaptam egy nagyon szép kis vírust. Hát gratulálok magamnak, mondjuk a mai nap már semmi bajom nem volt. Nővéremék itt voltak nálunk meg elmentem velük tescoba,hogy vegyünk anyuméknak karácsonyra ajándékot. Végül vettünk egy konyhai mérleget, mert ami volt az tök szar már meg minden, meg vettünk egy másik teás kancsót. Remélem örülni fognak nekik, nővéremnek pedig még veszek valamit. Illatgyertyára gondoltam, a pasijának is kéne valamit vennem, nővérem azt mondta,hogy ne vegyek neki semmit, de azt meg bunkóságnak tartom viszont ötletem meg nincsen.

+ Az egyik blogon találtam egy tag bejegyzést, mi lennék ha...
Azt hiszem ezt most én is megcsinálom. :))

Mi lennék, ha...

... évszak lennék: nyár
... hónap lennék: június
... a hét egy napja lennék: szombat
... a nap egy időpontja lennék: délután
... bolygó lennék: Jupiter
... tengeri állat lennék: fésűkagyló vagy tengeri csikó vagy delfin
... berendezési tárgy lennék: ruhásszekrény
... bűn lennék: nem tudom :O
... folyadék lennék: víz 
... drágakő lennék: gyémánt
... fa lennék:  fűzfa
... madár lennék: jégmadár
... virág lennék: orchidea
... időjárás lennék: napsütés
... mesefigura lennék: Füles vaaagy Mulan 
... hangszer lennék: hegedű
... állat lennék: tigris
... szín lennék: kék
... érzelem lennék: szeretet
... zöldség lennék: uborka
... hang lennék: madárcsicsergés
... elem lennék: víz
... zene lennék: rock, pop
... dal lennék: Simple plan- Summer paradise
... film lennék: Szökőhév
... könyv lennék: nem tudom
... étel lennék: képviselőfánk
... fűszer lennék: fahéj
... hely lennék: egy sziget
... íz lennék: édes
... illat lennék: virágillat amikor a fák virágoznak tavasszal
... parfüm lennék: nem tudom
... hit lennék: remény
... testrész lennék: szem
... arckifejezés lennék: mosoly
... tanóra lennék: irodalom
... mese lennék: Spongyabob xDD
... szám lennék: 10
... ruhadarab lennék: cipő
... ékszer lennék: fülbevaló
... kiegészítő lennék: sál
... szeretet megnyilvánulása lennék: törődés
... rovar lennék: katicabogár
... gyümölcs lennék: görögdinnye
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése