2012. december 19., szerda

Hamar telik a hét és a holnapi nap ami még nagyon vészes lesz nekem ezen a héten. Ma amúgy sikerült megírnom a biológia témazárót, azaz megírnunk. Két csoport volt, de annyi különbség volt,hogy össze voltak keverve, szóval hát azért kicsit ,,megbeszéltük''. Amúgy az a vicces,hogy nem tudom hogy sikerült ez a dolgozat. Remélem nem lett annyira vészes. A holnapi napomat kell már csak szerencsére túlélnem a pénteki nappal semmi gond sincsen. Mivel az első négy óra lesz csak megtartva és nekem első két órám alapból nincs is, szóval nem kicsit örülök ennek. Utána szünet aminek nagyon örülnék ha nem kaptam volna már így is rengeteg házit. El kell olvasnom egy regényt és két novellakötetet és le kell írni a szereplőket meg,hogy melyikben szerepelt meg ki volt ő. Akkor ezen kívül még töriből is fogunk írni hat leckéből. Vagy hétből nem is tudom pontosan. Lesz dolgom bőven. Amúgy írtam tegnap két 10 soros verset magyarra, szorgalmi feladat volt. Nem volt ám mindegy,hogy milyen verset. Rímnek kellett természetesen szerepelnie meg még alliterációk. Az egyik versemet meg is mutatom.Nem nagy szám, de azért megmutatom.

Hideg hűvös hajnal hasadt
Zörgő zajongó szekér haladt
Szellő szőtte lágy zenémet
E zene ereje mindent felébresztett
Úttalan utakon figyelni
Természet csodái mit fognak csinálni
Színekben szikrázó szitakötők repülnek
Tücskök ciripelve zenélnek
Elszáradt, elkorhadt növények hangja
Kellemes kicsengését hallva.

Címe még nem igen van, és páros rímek szerepelnek benne meg ugyebár alliterációk. :)
Szurkoljatok nekem holnap. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése