2013. február 8., péntek


Jó reggelt!
Ma nincsen első két órám de így sem tudtam sokáig aludni, mert egy kisebb(nagyobb) gond történt. Herceget ( fehér cica) el kell mindenképpen vinni állatorvoshoz, majd miután elvitték anyumék és meglesznek a fejlemények majd akkor leírok mindent bővebben szerintem. Szerencsére anyum barátnőjének a testvérének van cicakosara vagy micsodája amibe el tudjuk vinni, de szegénykét így is sajnálom nagyon, remélem nem lesz vele semmi gond.
Valamiért nem voltam álmos mikor anyumék mondták 6:10-körül, na mindegy nem gondolkozom ezen sokat.

Még szombaton kezdtem el olvasni a Gyönyörű sorscsapás című könyvet, amit tegnap sikeresen be is fejeztem.Csodálkozom is magamon,hogy ilyen hamar kiolvastam vagy mi?!
De igen kiolvastam, tegnap valamiért nem tudtam abbahagyni az olvasást, 16:00-tól 18:30-ig olvastam folyamatosan szinte semmi szünetet tartva mire végeztem. Egyszerűen már nem tudtam azt tenni,hogy jó most abbahagyom egy-két fejezet után. Nekem nagyon tetszett, szeretem az ilyen kis szerelmes/romantikus sztorikat, de persze nem mindegyiket. Ez viszont abba a kategóriába tartozik amit imádtam és jó volt olvasni és szívesen olvastam. Emelt magyaros vagyok és mostanában nagyon sokat elemeztünk műveket stb... és egyszer csak arra lettem figyelmes,hogy mik azok amik feltűnnek nekem a könyvben. ( pl. szabad függőbeszéd <<< nem biztos,hogy pont annak nevezik amit én gondoltam, de azért 80%-ra biztos vagyok benne,hogy az volt) és hasonló dolgokat.

Szombaton jöttek nővéremék és végre hozta az oriflame rendeléseket. Én egy púderecsetet rendeltem meg egy szempilla göndörítőt. Majd fogok róla még írni meg képet is hozok, de amíg nem hozok képet addig tapasztalatot vagy akármi mást szerintem nem fogok írni. Igyekszem nem elfelejteni.

Most éppen még az ágyamban fekszem, de fel kéne kelnem, mert eszembe jutott,hogy én nem csináltam német házit szóval itt lenne az ideje annak,hogy gyorsan csináljak rá valamit majd készülődjek és olyan 9 óra körül el is kéne indulnom. Mostanában nem gondolkoztam annyit dolgokon, kivétel szerdán délutántól/vagy kedd délutántól. Sok mindenről eszembe jut sok ember, sok dolog rossz és jó is egyben. Nem kéne ennyit gondolkoznom, mert az nekem sem jó,hogy ha folyamatosan a múlton gondolkozom és a jövőn parázok vagy gondolkozom mikor azt sem tudom,hogy a jövőben mit szeretnék. Tudom ez így elég hülyén hangzik, de igen részben igaz. Nagyon nehéz rajtam néha kiigazodni, ezt lehet,hogy páran tapasztaltál is, mondjuk két embertől eddig megkaptam egy adott dolognál,hogy nem ért és nem tud rajtam most kiigazodni. 
Hoztam néhány idézetet:
,,A vágy pokoli dolgokat tud művelni az ember memóriájával. És erkölcseivel. És a józan paraszti eszével.´´

Jennifer Crusie
,,Egy barát mindig ott van a bajban - és sosem jön azzal, hogy "én megmondtam előre!"
Pam Brown

,,A múlt utáni sóvárgás akadályozza a harmónia kialakulását a jelenben.''
Pierre Franckh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése