2013. február 10., vasárnap

Két új dolog


Nos üdv mindenkinek, mint ahogy ígértem fogok írni erről a két dologról amit sikerült beszereznem, igazából nem nagy dolog és nem is várjatok tőlem sokat, de azért igyekszem. Még az oriflame-ből gondoltam,hogy rendelek egy púder ecsetet és akkor ami van inkább utazáshoz használnám, és mivel az innen rendelt alapozó ecsetem nagyot aratott nálam gondoltam,hogy ez is fog.


Kicsit furcsa nekem az ecset, mert mintha nem lenne annyira puha, és kicsit zavarta az elején a bőrömet, de nem vészesen, csak éreztem,hogy hát igen finomabb is lehetne. Viszont nagyon jól fel tudom vinni vele a púdert az arcomra, és már a púder ecsetre is annyira hozzászoktam,hogy azzal a szivaccsal amit szoktak hozzá adni egyáltalán nem viszem fel, mert azzal mindig nagyon sokat sikerült egyszerre egy helyre kb. Ecsettel viszont tökéletesen el tudom oszlatni az arcomon.

 A másik tárgy amit sikerült beszereznem és ezt életemben először az nem más mint egy szempilla göndörítő.  Az elején kicsit tartottam tőle, mert eddig egyszer sem volt a kezemben ilyen és nem is használtam. A rossmannba mindig szemeztem vele de aztán mégse vettem meg. Aztán így rászántam magam és meg is rendeltem nővéremtől, mert ő oriflamezik a családban. Láttam már videókban,hogy hogyan is kell igazán használni így ez nem volt akadály és nagyon meg vagyok vele elégedve. Tetszik,hogy az a gumis vagy milyen anyag része nem fekete hanem lila. A lila színt nagyon szeretem ( a feketét is) de mivel lila ezért szerintem nagyon feldobja és még az is,hogy ahol megfogjuk ott is belül egy ilyen lila anyag van. Nagyon tetszik és örülök,hogy nem fogtam mellé vele  + nem is bénáztam annyira,hogy esetlegesen kitépjen a szempilláimat vagy hasonló. Nem tudom,hogy ezzel ki lehet e.. de ha valaki elég béna akkor elképzelhető, nem tudom.

Ennyi lett volna, majd ma még szerintem írni fogok. ( Hercegről pontosan elmesélek mindent ami történt vele, hogy ha nem fogom elfelejteni)




6 megjegyzés:

  1. ezek után már várom a sminkes bejegyzéseket :) képpel természetesen XD

    VálaszTörlés
  2. hát arra várhatsz szerintem még egy darabig

    VálaszTörlés
  3. milyen vagy már XD pedig most már ideje lenne az olyan bejegyzéseknek is :)

    VálaszTörlés
  4. azt mondod? túl béna vagyok én még ahhoz :D

    VálaszTörlés
  5. mennyibe került az ecset és a szempillagöndörítő?:D
    xoxo: Dancsi http://colorful-fashion-inspiration.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor én vettem ha jól emlékszem az ecset 999,- a szempilla göndörítő pedig 699,- :)

      Törlés