2013. február 18., hétfő



Nos hát van egy hét elmaradásom, de mivel nem emlékszem nagyon különösképpen a hétköznapokra ezért arról nem fogok írni, meg nem is történt semmi olyan így hétköznap.
Pénteki napom nagyon hamar eltelt szerencsére, délutánom is jó volt, majd az estém másképp alakult mint ahogy terveztem. Úgy gondoltam,hogy majd itthon elleszek meg hasonló aztán végül nem így lett. Karas rábeszélt,hogy menjek le meg majd a Petra is jön. Jólvan, akkor lementem, olyan fél 9 körül felvett kocsival majd mentünk is valamerre meg beszélgettünk majd elkocsikáztunk Petráékhoz majd utána valamerre mentünk, majd a kilátóhoz. Na itt Petrával már jót éreztünk, de nagyon jó kis este volt, majd engem hazafuvaroztak ők meg még elvoltak. Készült egy józan kép is. Szerintem nem lett rossz, sőőőőt :D
Vállalható képek között van. Majd a szombati napon 11-kor felkeltem majd mindent csináltam csak amit elterveztem azt nem. Így telt a szombatom. A vasárnapom sem volt valami izgalommal teli, mert tanultam, meg elmentünk cipőt venni anyuékkal és így tettem szert két pár cipőre. A mai napom hamar eltelt, majd Karas még vasárnap kérdezte,hogy lenne e kedvem futni vele hétfőn, mert,hogy ő akar futni, de egyedül meg nem szeret. Aztán ma futottunk egy órát este hattól. Hideg volt kicsit és fárasztó, de én élveztem, mert közben még jót is tudtunk beszélgetni. :D

1 megjegyzés:

  1. You girls look lovely ♥

    I absolutely love your blog! Specially the photos because they are so detailed. I really enjoyed browsing your blog. I followed you on GFC! Hoping you can come by mine too :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    VálaszTörlés