2013. február 11., hétfő

Herceg


http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/398032_326562754032054_1715932683_n.jpg


http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/p206x206/542614_494897970531864_1311706107_n.jpg


http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/424626_350610961627233_1192618653_n.jpg

Nos hát aki esetleg nem érdekel akkor az ezt a bejegyzést hagyja ki. Tudni kell azt,hogy nekünk volt már két fehér cicánk de eltűntek és Herceg 2007 május 20-án került hozzánk. Először csak a házban volt, mert nem akartuk,hogy az legyen, mint az előző két macskával. Két vagy három éve nyáron volt már az,hogy ki is engedtük és kezdett rászokni,hogy pl.a dolgát kint végzi és kint is nagyon sokat van legfőképp a meleg időben, télen inkább bent tartózkodik. Bent aludt azt hiszem anyáméknál a széken és hajnali háromkor múlt héten pénteken kiengedték anyumék. Majd mikor reggel apum kelt fel és engedte vissza (mert mindig be szokott jönni akkor már, esetleg eszik vagy hasonló) akkor látta,hogy a farka végén egy fél centis vagy egy centis darab le van ,,szakadva'' egy kis porc vagy nem is tudom micsoda tartotta. Apum rögtön lefertőtlenítette neki, majd nem tudtunk mit csinálni várni kellett,hogy anyum tudjon beszélni az állatorvossal. Anyum olyan 10 órakor tudta elérni az állatorvost aki 15:00-ra adott időpontot,hogy akkor vigyük. Sikerült szereznünk hordozót amivel el tudtuk vinni. Úgy volt,hogy én nem megyek el, de aztán mégis mert apum szerint sokkal nyugodtabb a macska,hogy ha én is ott vagyok és megyek velük. Nagyon rémült volt. Időben odaértünk, majd rá 10-15 percre az orvos behívott minket, illetve én nem mentem be. Adott a macskának altatót majd hát meg lett műtve. Annyi lett,hogy azt a kis részt az orvos levágta és utána összevarrta. Meg a farka végéből kicsit kellett szőrt borotválni,hogy normálisan össze tudja varrni stb.
Hazahoztuk majd én figyeltem rá. Nyitott szemmel aludt, ami számomra kissé rémisztő volt, de ott voltam mellette amíg tudtam. Egy kis ideig apum figyelt rá majd utána én. Olyan este 6-7 körül kezdett kicsit ébredezni, akkor sokszor elindult de ugye elesett stb.. ekkor volt,hogy megfogtam és félig a lábamra fektettem. Ott aludt, majd ki akart volna menni, de alig tudott még odamenni az ajtóhoz. Megfogtam majd a hasamra fektettem és elaludt. Utána nekem telefonálnom kellett ezért apumnál aludt, majd ismét nálam.Másnap reggelre már minden oké volt, viszont nem tudjuk,hogy mi történt vele aznap hajnalban és szerintem nem is fogjuk megtudni. Ezt csak ő tudja. Remélem hamarosan még jobban lesz majd. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése