2013. március 18., hétfő

Essence gel eyeliner and brush



Nos a mai nap iskola után rögtön az utam a rossmannba vezetett. Most lehet,hogy röhögni fogtok, de félig álmomban találtam ki,hogy kipróbálom az essence zselés tusát. Nos hoztam pár képet.
Amint betértem a rossmannba természetesen körül sem néztem csakis ezért mentem.
Rögtön is tettem a kosaramba a tust és az ecsetet. A tus 999,- ba került,
az ecset pedig 499,- volt.
Aztán siettem is haza, lemostam az aznapi sminkemet és máris elkezdtem
tesztelgetni. Mondanom sem kell először próbáltam ki ezt és hát először
 elég bénán sikerült az a kis vonal. De aztán sikerült kicsit kialakítanom valami elfogadhatóra. Előtte filcet használtam amit már hát könnyedén használom, ezért is féltem ettől kicsit. Aztán természetesen bele lehet jönni. Nagyon tetszik az élénk fekete színe. Tetszik,hogy tényleg nem nehéz felvinni csak gyakorlás kérdése. Több tapasztalatom eddig nincsen, mert még egy egész napot nem volt rajtam, de szerintem a tartósságára sem lesz panasz.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése