2013. március 18., hétfő

Hosszúhétvége

Nos ennél unalmasabb hosszú hétvégém is ritkán volt. Keddtől beteg voltam, és még pénteken is ágyban feküdtem, mert muszáj volt. Rosszul éreztem magam. Ahova hívtak az meg elmaradt az időjárás miatt. Amúgy meg péntek délután fele voltam úgy,hogy jó már nem fekszem tovább és kicsit járkálok meg minden egyéb más. Aztán este filmet néztem. ( Hachi  arról írtam is egy másik bejegyzésben)
Szombati napon felkeltem és kb. semmit nem csináltam. Emberkékkel beszélgettem tévéztem meg tanultam. Vasárnap szint úgy, szóval elég unalmas volt. Egyrészt az idő sem volt valami kedvező, másrészt pedig anyumék nem szívesen engedtek volna el betegen sehova szerintem. Még most is kicsit beteg vagyok, mert köhögök meg még a gyógyszert is szednem kell szal ja. Szép ez a dolog nagyon. :D
Remélem hamarosan elmúlik már minden bajom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése