2013. március 25., hétfő

Just friends?

Tumblr_mk6dyqh0sp1rli9lao1_500_large
Nos úgy döntöttem,hogy erről a témáról fogok most kicsit írni, mert a mai nap már kicsit elegem lett a dologból. Nos először is elmesélném kicsit az én történetem.
Alap szituáció: srác nevezzük K. és én elég jó barátok lettünk, majd K. bevallja érzéseit amit persze elutasítottam, egy hónapig nem beszéltünk majd azóta is nagyon jó barátok vagyunk. Sok mindent megosztunk egymással. Semmi komolyabb dolog nincs köztünk, mint barátság. K. összejön egyik közös ismerősünkkel P-vel, akivel mind a ketten jóban vagyunk. Nos szerintem nagyon aranyosak együtt és örülök,hogy összejöttek, de ekkor jön természetesen a csattanó. Múlt héten pénteken F. kérdezte,hogy mit szólók ahhoz,hogy ők összejöttek? Természetesen mondtam az igazat, majd jött az,hogy nem vagyok e féltékeny és ideges ez miatt. Nos ekkor szépen hagytam a francba F-et. Majd a mai nap szintén két ember,hogy biztos nagyon mérges vagyok és féltékeny hasonló. Nos ebből kicsit elegem van nem kicsit. Egyszerűen nem értem,hogy az emberek miért nem tudják felfogni azt,hogy nincs közöttünk semmi és nem is volt?
Tény,hogy egy ilyen fiú-lány barátságban 50% esély van arra,hogy az egyik fél elkezd némi érzelmet táplálni a másik iránt és vagy elárulja vagy titkolja. Nos szerintem azért ebben az ügyben egyik sem a legjobb. Elmondja jó oké.. de akkor oda lehet a barátság is vagy akár másképp fog viselkedni. Ha nem mondja el akkor meg neki lesz nagyon rossz úgy beszélnie,hogy közben érez valamit iránta. Tehát ha azt nézzük egyik sem a legjobb megoldás.
Persze van olyan dolog is,hogy egyik fél sem érez semmit a másik iránt ami a legjobb, mert azért valljuk be néha (sőt sokszor) egy fiú barát sokkal jobb, mint egy lány. De mindenki természetesen másképp gondolja. Bevallom őszintén velem is megesett már,hogy többet éreztem, de a többit azt nem kötném senkinek sem az orrára. Sok furcsa dolog volt már az életben, valami ehhez hasonlót is hozzá véve.
Nos nekem mindig is voltak és szerintem lesznek fiú haverjaim, mert az óvodában is először fiú pajtásaim voltak. Ezen felül nekem mindig is szükségem volt egy ilyen barátra és mindig is szükségem lesz.
Nos szerintem erről a témáról ennyit. Kis saját tapasztalat, kis gondolat menet, kis vélemény.. ha bármi kérdés felmerülne vagy hozzászólás azt szívesen fogadom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése