2013. március 25., hétfő

Sziasztok!
Hát a mai napom eléggé jól indult, első két órám emelt angol volt amin megírtam a 200 szavas fogalmazást a tanárnak majd aztán annyi. Utána a nap többi része simán ment, illetve majdnem de erre egy másik bejegyzésben ki fogok még térni, ami kicsit kifejtős téma lesz és azért elgondolkodtató és részemről személyes is. A mai nappal semmi gond nem lenne,hogy ha nem szakadna a hó. Tolna megyében lakom (Szekszárdon) és amikor legutoljára néztem másodfokú riasztás lett kiírva.. nos a hóhelyzet eléggé durva szerintem. A 8. óránk meg sem volt tartva és ami a vicces,hogy mikor sétáltam haza a szembe széllel ami rám fújta a havat még csak ekkora hó volt:  




És még most is szakad a hó, szóval kíváncsi leszek,hogy holnapra mekkora lesz. Amúgy még egyik nap azt hiszem pénteken szórakoztam itthon a kamerával a gépemen és csináltam pár képet amit megosztok veletek.



Valljuk be az unalom csodákra képes, és hát sosem tartottam magam szépnek, de ezek a képek nagyon tetszenek valami miatt.
Nos majd ma még igyekszem jelentkezni. További szép tavaszias télies napot így március 25-én mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése