2013. március 24., vasárnap


Tumblr_m5eweqfgx21rx8klgo1_400_large
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/246521_549037705117890_521220161_n.jpgNos az egész hetemről nem fogok beszámolni, mert egyrészt mindenkinek nagyon unalmas lenne szerintem, mert kb. mindennap ugyanaz történt, másrészt meg sok mindenre nem is emlékszem amire kéne szóval tök fölösleges lenne kb. a semmiről itt írnom.
Mesélnék inkább a péntekemről. Meg volt beszélve,hogy este lemegyek.. nos hát a péntek délután sikerült bealudnom, de azt úgy konkrétan úgy,hogy fél 3 után aludtam el és fél 7-kor keltem fel. Ekkor gyorsan írtam Petrának,hogy jó most akkor mi lesz az estével kapcsolatban és akkor megbeszéltük,hogy 8-ra készüljek el és majd hív,hogy mikor indulnak. Háromnegyed 8-kor hív Petra,hogy kész vagyok? Mondom nem, kell még 20 perc. Jó az idő alatt elkészültem majd hívtam őket és jöttek is értem. Majd elmentünk mekibe mert Zolikáék ott voltak, bár ott nekünk az első út a wc-be vezetett ahol a szokásos már lassan hagyománnyá váló közös képet el kellett készítenünk.
Elengedhetetlen ez már számunkra. Nos miután megvolt a kép leültünk a többiekhez beszélgetni meg minden amíg ők kajáltak. Ezután kimentünk de Petrával visszamentünk még wc-re majd elmentünk Lacikáékhoz, mert Zolikáék a meccset akarták nézni. xD
Mi ezt meguntuk és inkább elléptünk a Húsvasalóba ahol ott voltak Bélások meg a Neumann versenyesek nagy része. Aztán ott ittunk meg beszélgettünk meg minden ilyesmi szóval tök jó volt. Aztán még közben sikerült telefonálnom is, ami szerintem vicces volt. Majd hazahoztak aztán akkor még fb-n beszélgettem kicsit majd úgy döntöttem,hogy jó inkább alszom.
A szombati napon meg kb. semmit sem csináltam, fáradt voltam és minden bajom volt meg hasonló. Szóval így ennyiből állt a szombatom. Este megnéztem Az öt legenda című animációs filmet ami úúú nagyon tetszett. Tök aranyos volt szerintem. Előtte meg Herceg még úgy döntött,hogy rám fekszik és rajtam aludt kb. 2 órát ha nem többet, ezután még este is boldogított a kis drága, mert mellettem aludt.
Nagyon kis aranyos volt, és igen mielőtt még valakinek feltűnne,hogy te jó ég milyen a farka vége? Nos az lenne az amikor még műtötték, csak nem nőtt még neki vissza ennyi idő alatt a szőr. Olyan kis édes volt reggel fél 6-ig kb. vagy olyan 6-ig ott aludt mellettem majd úgy gondolta utána,hogy kicsit önállósítja magát és kevésbé hagy aludni. Ill. ki kellett engedni meg minden hasonló, de nem zavar, mert nagyon szeretem ezt a macskát. Tegnapi napon hihetetlen módon tudta,hogy szükségem van valakire vagy valamire.. de erről majd egy másik bejegyzésben fogok szerintem írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése