2013. április 3., szerda

10 dolog rólam

( Nos sok helyen láttam,csak ott többet írtak és most még nem tudok aludni így egy 10-es listát összehozok most.)

1. 3 panda plüssel és 2. Füles plüssel alszom az ágyamban. ( + Herceggel a fehér cicámmal ha őnagysága éppen úgy dönt,hogy az ágyamba alszik) [<<  körül-belül 2 hete az ágyamat találja a legjobb alvóhelynek]
2. Nem szeretem a nyers paradicsomot, egyszerűen utálom és a paradicsomlevest sem eszem meg, de ezen kívül minden paradicsomos kaja jöhet.
3. Olykor olykor nagyon sokat tudok beszélni, szó szerint be nem áll a szám.
4. Ennek ellentéte,hogy van amikor meg sem szólalok, szóval a szégyenlős üzemmód kapcsol be, de ez általában akkor ha rokonok vannak nálunk, vagy gondolkozom vagy egyszerűen nincs kedvem beszélni.
5. Nem iszom meg a tejet, csak kakaóporral, müzlinél pedig nem rakok kakaóport, mert ott kap egy kis extrát a cini ministől például.
6. Zuhanyzás után szeretek csak egy szál törölközőben lenni. (Jellemzőbb inkább nyáron, akkor elvagyok  fél órákat a gép előtt úgy,hogy a kis székemen csücsülök egy törölközőben.)
7. Magamtól egyedül képtelen vagyok akár egy horrorfilmet is megnézni.
8. Sokszor ha kávét iszom akkor 4 cukorral teszem azt.
9. Tudom leplezni a hangulatomat, de akik régóta és igazán ismernek azok előtt természetesen nem sikerül és átlátnak rajtam, de sok embernél beválik.
10. Sosem törött el semmim sem, egyszer estem el nagyon durván, de akkor is csak a jobb bokám zúzódott. Általában kisebb nagyon horzsolásokkal megúsztam.( Néha van,hogy fáj picit vagy ha rosszul lépek, de ez nem olyan nem szokványos dolog szerintem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése