2013. április 3., szerda

Újabb 10 dolog rólam

Nos most kis szünetet tartok a prezentáció készítés és tanulásom közepette, ezért újabb 10 dolgot hozok nektek magamról.

1, Képes vagyok a semmin is röhögni.
2. Van olyan pillanat utazásaim előtt mikor este 11-kor kezdek el pakolni és még másnap reggel is van néhány dolog amit nem raktam be. Vagyis sokszor van az utolsó pillanatban lévő pakolás.
3. Ha valahova elutazok és a pakolás előtt állok mindig írok listát,hogy mit vigyek el, amiket szépen sorjában ki is húzogatok amint megvannak.
4, Nagyon makacs tudok lenni.
5. Sokak szerint nagy és aranyos szemem van és a cuki nézésem még valakinél be is jön,hogy ha akarok valamit. ( legvégső esetben néha bevetem *muhahaha*)
6. Csokoládémánia avagy édességfüggő is vagyok.
7. Az erős dolgokat nem szívesen eszem meg, de a wasabit szeretem (nagyon picit) és a chilis lime-os chipset is előszeretettel fogyasztom.
8. Annak ellenére,hogy nem a legegészségesebb kaja a hamburger, gyros, pizza és társait mégis bármikor el tudnám fogyasztani.
9. Egy gyűrűt viselek a középső ujjamon ami már 4.-es korom óta az ujjamon van.
10. Körül-belül 5.-es vagy 6.-os korom óta kiengedve hordom a hajam, mert egyszer fiúnak nézte. :c  (pedig hosszú hajam volt, csak összegumiztam) (persze akadnak kivételek már mikor felkontyozom vagy lófarokba fogom a hajam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése