2013. április 2., kedd





http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/165410_522741884455367_449334724_n.jpg

Annyira furcsa minden és nem tudom miért. Na jó most ilyen nem tudom milyen hangulatom van megint, de igyekszem mesélni a szünetemről. Nem történt sok minden, pénteken elmentem este, de mondjuk a helyre ahova mentünk volna ott magán nem tudom mi volt aztán így nem mentünk. Kép az természetesen most is készült, mert az elmaradhatatlan. ;)
Szerintem nem lett rossz kép, jó kicsit megvan szerkesztve de muszáj volt. Vicces volt az aznap este, volt itt minden. Üzbegisztánból szabadulók, tescoba elmenni wc-re majd keresni Karasékat, kilátóban való fényképezés, újabb közös tulajdonságok/szokások felfedezése, random röhögés a semmin... stb..
A húsvét olyan szokásosan telt, szombat este tojást festettem, délelőtt anyumnak segítettem a kajában majd jöttek rokonok, meg nővéremék. Ajándékozás, kaja, beszélgetés és a többi, hamar eltelt a nap. Hétfőn apám keltett szódával a nyakamba/fejemre. Nem mondom,hogy kellemes volt, mert nem is volt az, de azért vicces volt kicsit. Félálomban úgy hallottam mintha csengettek volna aztán a fene tudja. xD
Mai napomon meg rajzolgattam amit megmutatok. Ez igazából ilyen kis firka egy olyan embertől aki úgy véli,hogy nem tud rajzolni. ( nem is tud)
Azért próbálkozásnak szerintem nem rossz. :) Majd még fejlődni fogom remélem, mert megint kedvet kaptam a rajzoláshoz.( ja az a macska egy macskakutya ;)  ) Anyumnak mondtam,hogy rajzoltam majd nézze meg.. nos azóta is nézi.. de segáz. A fej nem lett jó azt tudom, a madár tetszik a szem se rossz és a szalag is bejövős számomra.

A végére pedig ez: 



Ki vagyok….? Talán csak egy lány. Talán A lány. Talán egy barát. Talán egy régi szerelem. Talán a múlt,vagy esetleg a jövő. Esetleg az örök szerelem. Talán egy ismerős figura. Talán a legnagyobb ellenség. …Egy komoly nő,vagy csak egy szeleburdi kislány….. Mindenkinek mást jelentek….és hogy neked mit…? Talán azt, akit csak gyűlölni tudsz. Talán azt, akit a legjobban szeretsz. Azt, aki fájdalmat okozott neked. Azt, aki mindig melletted van. Azt, aki nem szeretett. Vagy azt, aki örökké fog…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése