2013. április 29., hétfő

,,Az a perc, az elején, ahogy állunk kéz a kézben, csak Te és Én.''

A bejegyzés címét Tóth Gabi című számából vettem. Az éjjel nappal Budapest című számból. Nos igen ennek is meg van az oka. Eléggé érdekesnek hangozhat a következő kijelentésem, sőt valaki talán hülyének is nézhet, de nem tudom ki,hogy van vele, de nekem azért az egyik kisebb vágyam,hogy majd felkerüljek Budapestre és ott lakjak. Nos persze sokakban felmerülhet a kérdés,hogy miért? Meg,hogy abba a koszos városba? stb..?
Azt kell,hogy válaszoljam,hogy igen abba pontosan! Egyszerűen imádok fent lenni és utazgatni/sétálni Budapesten. Nagyon sok szép helyet láttam már és remélem,hogy fogok is. Budát jobban szeretem, mert tényleg sokkal szebb szerintem és még szerintem vannak ilyen véleményen.
Tetszik a városnak a nyüzsgése, az élet minden nagyon tetszik.
Egyéb indok is van azért,hogy miért akarok nagyon felkerülni már.. mégpedig azért, mert jó pár ismerősöm fent van, vagy fent lesz (ugye Zsófi? :D) aztán azért sokkal könnyebben tudom tartani velük is a kapcsolatot,hogy ha én is már a közelben leszek. Illetve szerintem, legalább is én ezen a véleményen vagyok. Természetesen mint minden városban itt is van egy két dolog ami nem tetszik, vagy amit sajnálok, de hát hol nincs? Úgy ahogy Szekszárdon is néha tartok attól,hogy te jó ég este kirabolnak vagy akármi.. Budapesten ennek nagyobb a valószínűsége. Ezért sem mentem este egyedül soha és nem is fogok úgy hiszem. Illetve úgy tervezem, de hogy mi lesz az már nem most érintődő dolog, mert még csak 11.-es vagyok. Körül-belül egy év mire felkerülök, ami elég soknak hangzik számomra. Több mint 365 nap.. több.
Furcsa,hogy már ezen gondolkozom. Tervezem,hogy nyáron felmegyek huzamosabb időre,hogy ha sikerül. Körül-belül egy hétre gondoltam, persze nagyon sok befolyásoló tényező is itt van.Például: hol aludnék/lennék, pénzügyileg hogyan is állnék és a többi része, mert azért valljuk nem egy olcsó mulatság,hogy ha Erika fel szeretne menni ennyi időre Budapestre. Majd meglátjuk mit hoz a nyár. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése