2013. április 29., hétfő

Kérdések én meg válaszolok :D:D

  • 1 : hol lakok ? Szekszárdon
  • 2 : nevem ? Erika (teljes név is kell? :D)
  • 3 : van testvérem ? Igen van, méghozzá egy nővérem aki 6 évvel idősebb nálam.
  • 4 : szerelmes vagyok ? igen
  • 5 : tetszik most valaki ? igen
  • 6 : kapcsolatban vagyok ? igen
  • 7 : boldog vagyok ?igen
  • 8 : csalódtam már valakiben ? Pontosan, sajnos ezt is meg kellett élnem. :/
  • 9 : volt már lelkiismeret furdalásom ? Volt bizony :( ezt nem írom le.
  • 10 : kedvenc számom ? nincs annyira kedvenc számom
  • 11 : kedvenc színem ? kék, fekete,lila
  • 12 : milyen zenét hallgattam utoljára ? Tóth Gabit (ami nálam furcsa..)
  • 13 : ki hívott telefonon utoljára ?Zsófi :D
  • 14 : haragtartó vagyok ? Nem igazán, bár azért attól is függ,hogy mivel lettem megbántva vagy mi adott rá okot,hogy haragudjak valakire/valamire
  • 15 : mit csináltam ma éjjel fél 3 - kor ? Aludtam
  • 16 : hánykor keltem ma ?07:07-kor, mert elaludtam
  • 17 : kedvenc számom ( zene ) ?P!nk-Just give me a reason
  • 18 : puszi vagy ölelés ? mindkettő :D:D
  • 19 : facebook vagy myvip ? fb
  • 20 : féltékeny típus vagyok ? hát nem tudom.. talán
  • 21 : a lány gyermekem neve lenne : Odett, Noémi, (de még nem tudom, hiszen nem kell még ezen gondolkodnom)
  • 22 : a fiú gyermekem neve lenne : Balázs, Krisztián.. őő végül is passz
  • 23 : elégedett vagyok magammal ? NEM!
  • 24 : kivel élek ? Szüleimmel
  • 25 : hol van a telefonom ? Itt van az íróasztalomon a matekfüzetemen.
  • 26 : mi a tőlem legközelebbre eső rózsaszín tárgy ? Az egyik székemen a zoknim. XD
  • 27 : laza vagy elegáns ? Mikor,hogy de inkább laza.
  • 28 : tetoválás vagy piercing ? hmmm.. nehéz kérdés ez attól is függ mekkora,milyen hol.
  • 29 : visszaforgatnám az időt ?Nem hiszem, csak maximum néhány pillanatig.
  • 30 : tél vagy nyár ? Nyár.
  • 31 : van olyan személy akit utálok ? Ohh természetesen igen.
  • 32 : barna , zöld , vagy kék szem ? Kék és zöld :D
  • 33 : mi a hobbim ? Rajzolás, kosarazás, biciklizés stb...
  • 34 : mi a kedvenc mesém ?Spongyabob és még van pár... :D:D
  • 35 : milyen színű nadrág van rajtam ? Világosbarna
  • 36 : kockás has vagy izmos kéz ? Ha mindkettő részben van azért az úgy jobb.
  • 37 : kaptam már valami figyelmeztetőt ? Nem
  • 38 : cigizek ?Nem
  • 39 : hajszínem ? barna, szőkésbarna, inkább barna :D
  • 40 : kedvenc tantárgyam ? angol, irodalom
  • 41 : mikor van a névnapom ? augusztus 31
  • 42 : kedvenc csoki ? fehér boci, barackos-kekszes boci, happy cow milka... :D
  • 43 : mikor van a szülinapom ? június 25
  • 44 : van valami betegségem ? nincsen
  • 45 : kedvenc állat ? cica, macska....PANDAAAAA
  • 46 : mit imádok ? Mindent amitől boldog vagyok, vagy akár a zenét, a tumblr-t, beszélgetni barátokkal stb..
  • 47 : kedvenc film ? Ilyen a formám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése