2013. április 14., vasárnap


http://www.zastavki.com/pictures/2560x1600/2010/Archive_Miscellaneous_Geography_024720_.jpgNagyon sok lemaradásom van azt hiszem. Úgy döntöttem,hogy leírom nektek az osztályozó vizsgámat és az azzal kapcsolatos dolgokat szerintem.
Mivel földrajzból előrehozottan fogok érettségizni, ezért osztályozó vizsgázni kellett nekünk, mert földrajz érettségi előkészítőn voltunk és ugyebár előbb lesz az érettségi, mint ahogy lezárnának minket. Április 11.-én volt az írásbeli része mindenkinek, és az egyik felének a társaságnak a szóbeli is. Nos nekem a szóbelim is aznapra esett. (Yess.... :''D)
Hétvégén a tételeket írtam úgy,hogy nem igen tartózkodtam itthon, szóval eléggé jó volt mondhatom. Hétfőn is tanultam rá, meg kedden is na meg szerdán is ment a hajnalig való tanulás. Hajnali kettőig azt tanultam, majd csütörtökön reggel felkeltem és eléggé rosszul éreztem magam így anyummal megbeszéltem,hogy átmegyek az orvoshoz és itthon is maradok tanulni. Nos ez meg is történt. Délelőtt folyamatosan tanultam és paráztam nagyon, majd felöltöztem és el is indultam. Körül-belül 13:10 körül érhettem be, a vizsga 13:30-kor kezdődött. Beültünk a terembe majd kaptuk is az első feladat lapot ami topográfia volt. Az könnyen ment, majd megkaptuk a másikat. Az már kicsit húzósabb volt. Letelt az idő majd beszedték a lapokat és volt 15 percem,hogy átnézzem a 20 tételt.. ami kb. kevesebb mint egy percet jelentett tételenként, hát mondanom sem kell eléggé fasza volt.Első 6 embert hívták be, én voltam a 3. és kihúztam a 3-as tételt. Pont jó volt, azt viszonylag tudtam is szóval nem húztam bele olyanba aminél csak makogni tudtam volna. Lezavartam azt is majd az eredményt még nem tudván jöttem is haza fele. Haza értem és olyan fél 5 körül elaludtam majd fél 9 után keltem fel, szóval eléggé jól csináltam valamit. Pénteken nem mentem iskolába mert akkorra is kiírt azt orvos, akkor meg az egész délelőttöt végig aludtam. Anyumék meg felváltva hívtak, mert,hogy miért nem veszem fel a telefont. Vicces volt. :D
Na de hát ennyit erről azt hiszem. Majd még igyekszem írni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése