2013. május 27., hétfő

I need your love, I need your time, When everything is wrong you make it right....

Jajj emberek, hát én nagyon hülye vagyok. Vicces egy napom volt, vagyis most nagyon jónak bizonyul a kedvem. Mondjuk reggel kevésbé volt ám olyan jó, mert egy eléggé érdekes álmon vagyok túl. Nos végül is elmesélhetem úgy nagyjából nagy baj nem lehet belőle.
Nos tehát az álmom. Alapszitu: Lány 20 éves kb. és Budapesten utazik az egyik villamoson, (álmomban pontosan tudom,hogy melyiken, de igazából ez lényegtelen.) Nos tehát a villamoson utazik valahova valami miatt, egyszer csak az egyik megállóban felszáll egy srác. Felismerték egymást, évek óta nem látták egymást és nem is beszéltek. Pár régi emlék eszébe jutott és még megvolt a pillanat,hogy leszállt a villamosról, de a srác utána megy, megfogja a kezét magához húzza majd megcsókolja. ~
Ennyi ennyi lett volna az álmom. Hadd ne mondjam azért eléggé érdekesre sikeredett egy álom szerintem, de hát végül is...

Mikor elkezdtem ezt a bejegyzést semmi bajom sem volt, most meg már tökre álmosnak érzem magam. WHY? Nem akarok még aludni.
Szerdán alapvizsga.. német és töri.. a német az semmi.. arra nem is készülök nagyon, az a vagy tudod vagy nem kategória. Felesleges rá készülnöm szerintem, illetve az írásbeli részére. Na a törivel pedig már más a helyzet. Arra már ma is készültem, meg holnap mindenképp fogok már suliban is. /vagy nem/
Ma is kéne még, de már nincs rá energiám, és úgy is mindent holnap fogok délután.. a maradékot és valamit tuti csak kb. kétszer elolvasok aztán annyi lesz. Majd kiderül, igazából úgy vagyok vele,hogy legyen egy 3as.
Jövő héten meg lesz még egy töri tz-m amit meg kéne írni egy 4-re. Na majd hétvégén tanulok rá. Ahha.. ezt ti sem gondoltátok komolyan?!
De amúgy tényleg tanulnom kell rá, mert nem akarok szopni utolsó előtti héten. Belegondolva utána való uccsó héten is szopni fogok, mert föci szóbeli is lesz 17-18-19 napok valamelyikén szóval nagyon jó.
De utána pedig elkezdődik a hőn áhított nyár. Sok terv, kevés pénz, na meg megvalósításra való motiváció/vágy...
Ááá nem tudom,hogy mi van velem. Egyik pillanatban tök szar a kedvem a másikban már röhögök magamon majd a következőben megint egy nagy rakás szar.
Remélem ez hamarosan változni fog, mert már rohadtul elegem van a kibaszott hangulatváltozásaimból. Mennyi káromkodás lett ebben a bejegyzésben. I'm sorry. :c 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése