2013. május 26., vasárnap

Miért?

Most komolyan miért van az velem,hogy az esetek egy részében akárhányszor elég jó haveri/baráti viszonyba kerülök egy sráccal akkor ő többet fog érezni?
Már 4 alkalom volt ilyen.. és a legutóbbit meg a héten tudtam meg. Persze nem ezzel van a gond komolyan, csak egyszerűen nem értem,hogy miért nem lehetne egy szimpla barátságot megtartani és nem elrontani/belerontani egy kicsit? 
Mert valljuk be,hogy azért elég jól beszélgetsz egy sráccal, persze te 100% csak baráti kapcsolatot gondolsz, de ő meg nem éppen így gondolja és egy idő után ezt veled közli is. Ezek után meg vagy te mondod,hogy hagyja ezt az egészet vagy esetleg adsz esélyt vagy esetleg akármi... de valljuk be,hogy már sosem lesz /vagy csak ritka esetekben/ olyan, mint előtte. Vagy ha olyan is lesz akkor az esetek felében az sem tart tovább, mert esetleg valamelyikőtök miatt majd meg fog szakadni a kapcsolat. Persze ezt nem mondom biztosra, sőőőőt ,hogy ha az én eseteimet nézzük akkor szinte mindegyik másképp végződött. Na erre nem szeretnék ám annyira kitérni, de ,hogy ha valakit érdekel akkor az írjon és elmesélem neki vagy valami. Mondjuk szerintem vicces. Jó persze megesik ez a lányokkal is, de azért én személy szerint inkább eltitkolnám amíg tudom, mert utána persze másképp lennének a dolgok. Vagy pedig kockáztatnék és mindent vagy semmit alapon mondanám meg a dolgokat.
Mondjuk mégis jobb eset,hogy ha kb. egy hét után közlöd vele mintha egy két hónap után közölnéd, mert azért valljuk be,hogy úgy nem a legjobb. Na jó de ez is csak az én kis szerény véleményem és igazából nem értem csak ezt az egészet. Mert most is a héten történt velem egy ilyen eset, és én igazából csak barátságot szeretnék, persze ettől függetlenül beszélgetünk a sráccal meg minden, de néha megfordul bennem egy két mondat vagy esetleg gondolat, mert azért mégis csak akarna valamit meg minden.
Bonyolult dolog ez nekem, a büdös életbe nem fogom szerintem én ezt megérteni.

Elnézést az esti agymenésem miatt. Gratulálok,hogy ha ki tudsz rajta igazodni. Jóéjt~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése