2013. május 8., szerda

Ki korán kel aranyat lel!

Hol van az aranyam? :D  Korán kelő vagyok pedig ahhoz képest,hogy nekem most érettségi szünet van, de hát történt olyan dolog, ami épp eléggé felkavart annyira,hogy ne tudjak aludni normálisan és korán fent legyek. Már 5 óra óta fent vagyok és álmos sem vagyok, ja és 1 órakor feküdtem le.  Plusz még ennek tetejében valami baromságot álmodtam, amikor felijedtem és elröhögtem magam. Értitek? Elröhögtem magam. Na itt csodálkoztam magamon egy nagyot, mert ilyen még nem fordult elő velem, de hát ennek is eljött az ideje úgy látszik.
Nem tudnék sok mindent mesélni, mert igazából amit leírnék az nem sok minden, de a tegnapi napomat illetve a délutánomat el tudom mesélni. Tegnap délután elmentem sétálni és betértem a rossmannba, ahol vettem magamnak egy NYC-os ajakápolót és egy szempillaspirált is. Majd haza jöttem és akkor azután pedig Karassal megbeszéltük,hogy elmegyünk sétálni. Elkezdtünk kigyalogolni a sió töltésre. Készült pár csodás kép is.


Így ennyit osztanék meg, elég jót beszélgettünk, majd haza értem és akkor történt egy két érdekes dolog, de hát ez már nem ide tartozik, mert ez már nagyon magán dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése