2013. május 11., szombat

Annyira más...

...Annyira másfajta zenét kezdtem el mostanában az elmúlt három napban hallgatni, ami számomra eléggé hihetetlen. Mondjuk ennek van egy kis háttérbe szoruló hatása is, de annak következtében gondoltam,hogy belehallgatok két számba. Hallgattam a szöveget és rájöttem,hogy mekkora igazságok vagyis hát valami hasonló van benne.  Eléggé durván csodálkozom,hogy én már ilyet is hallgatok, mert ki nem néztem volna magamból. A két számot nem rakom be, csak kettő részletet belőle ami hát,hogy is mondjam félig meddig igaz is rám vagy nem is az,hogy rám, de kapcsolódik hozzám. Vagy valami ilyesmi van a háttérben.

,,Én hittem a tervben: ha jónak tűnt...és füstbe ment egy nap alatt És az üveg alját bámulva már tudtam, hogy az ami marad a harag.''

( Majka feat Curtis&BLR (ft. Pápai Joci)  - Nekem ez jár...)

,,Kellett volna a sorstól egy büdös nagy pofon!
Ami akkorát csattan az arcomon,
Hogy eszembe sem jut, hogy melyik a rossz út,
Valami kéz, ami visszahúz!''


( Majka feat Curtis&BLR-Belehalok)


Ez a kettő ami, mint már említettem igazán kapcsolódik hozzám. Furcsa dolog erre így rádöbbenni, de most mit lehet csinálni? Úgy konkrétan semmit. Ezen már nem tudok segíteni, ami történt történt, változtatni nem lehet, mert ha akarok is más nem tolerálja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése