2013. május 30., csütörtök

Mai napom 'izgalmas' kis eseményei

Reggel apám 7:03-kor keltett, mikor ő éppen készült,hogy elmenjen itthonról. Jó.. hihetetlen gyorsasággal kezdtem el készülődni, már majdnem kész vagyok mennék is mikor Herceg jön és nyávog.. elfelejtettem neki adni a másik kajából. Na akkor gyorsan adtam neki és indultam is. Szakadt az eső kb. mintha dézsából öntenék. Zenét hallgattam, és eléggé siettem. Az egyik helyen majdnem elütöttek, szimplán nem hallottam az autót és hátra fele sem figyeltem. (Mentségem: Siettem)
Végre beértem suliba amikor tapasztaltam,hogy hiába volt esernyőm az nem véd meg attól,hogy a szembe fújó szél a nadrágomra fújja az összes vizet. Nadrágom csupa víz. Első óra osztályfőnöki lett volna, de a tanár beteg lett így biosz tanár jött be. Kb. semmit sem ért az óra. Társadalomismereten is helyettesítés ezen kívül művészettörin kiállítás megnyitóját néztük, mert a tanárunk beszélt. Tök jó,hogy tegnap 3 órán keresztül csináltam a kiselőadást nem gond.
Egész nap szinte kabátban voltam, mert annyira fáztam meg hideg volt meg minden bajom volt.
Aztán a magánéletemben is vannak gondok bőven, de már nagy részét leszarom, mert már ebbe belefáradtam. Belefáradtam,hogy le vagyok szarva aminek az oka mert,hogy megsértődött.. hát bazdmeg.. nekem is épp ugyan olyan okom lenne erre a kis gyerekes besértődésre, de mégsem. Nem baj... majd meglátjuk mi lesz ebből, meddig tudom ezt elviselni, csak kicsit magába kéne néznie az illetőnek,hogy nekem is van némi bajom még hozzá vele kapcsolatosan.
A büdös életbe nem fog ez szerintem változni, vagy ha igen akkor már lehet,hogy túl későn lesz.
Na de befejeztem még ezt a pampogást, mert tanulnom kell a németet. Elvileg már egy órája tanulom, gyakorlatilag nem, mert közben ettem meg megjött apum stb... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése