2013. május 30., csütörtök

Tiszta selejt vagyok~ x'D

Nem tudjátok miért vagyok az? Na most igazából csak azért gondolom, mert nekem a másik lábammal megint valami gáz van. Szerdán hajnalban begörcsölt a jobb vádlim és ma vettem észre,hogy ha lépcsőzök akkor eléggé fáj.. és utána még egy kicsit ha megyek is, de máskor meg ha simán megyek semmi baja sincsen. Nos eléggé érdekesnek tartom, de remélem,hogy hamar el fog múlni vagy valami. A térdem miatt meg még mindig nincsen időpontom, mert anyám nem telefonált. Nagyon remélem,hogy hamarosan már elintézi , mert már rohadtul elegem van,hogy mennyit ropog és néha mennyire fáj is a bal térdem. Nem a legkellemesebb érzés ám néha úgy ülni,hogy egyik pillanatban csak elkezd fájni és úgy konkrétan semmit sem tudsz csinálni vele vagy ellene.

Tegnapi napon sikerült beszélnem a rajz/művtöri/média tanárommal és mondott egy két érdekes dolgot, habár az az igazság már a felére sem emlékszem. De abban a pillanatban elgondolkoztam a dolgokon. Nos mostanában amúgy is szoktam eléggé sok minden dolgon agyalni. Furcsa kicsit, mert igazából bele sem gondolok vagy fel sem tűnik, de tényleg agyalok. Persze nagyon sokszor előjön a továbbtanulásom, vagy esetleg mi lett  volna,hogy ha egy két dolog másképp lett volna, persze utóbbi inkább álmodozáshoz hasonlítana, de azért mégsem egészen.
Magamon is elgondolkozom és elég sokszor azon,hogy tulajdonképpen mi értelme van annak,hogy az emberek élnek? Vagy netalántán nekem mi értelme van,hogy éljek? Utóbbi kérdésemre még nem találtam meg a legreálisabb választ, de tudom,hogy rá fogok jönni hamarosan. Már úgy gondolom,hogy ha van egy kis remény valamivel kapcsolatban, tehát,hogy ha valamiben meg van a remény, az,hogy lehet másképp egy két dolog vagy életcél amit el szeretnék érni, na már akkor van értelme az egész életnek, a létezésnek.
Na de ezt szerintem befejezem, mert már így is elég sok lehetek nektek.

Facebook-on találtam egy képet, amit szerintem megosztok veletek mert nekem nagyon tetszik annak ellenére,hogy tudom mi ez az egész, ill. valami hasonló. Igazából ami le van írva nekem nagyon tetszik és ezért is gondoltam úgy,hogy kirakom.
Itt a link amúgy: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=501615376577659&set=a.122217351184132.21970.121873564551844&type=1&theater
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/r90/375152_501615376577659_975522835_n.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése