2013. május 28., kedd

Szokásos agymenés.. mesélés ... vélemény/tapasztalat nyilvánítás

Ez elég elcseszett dolog, nem igaz? Hogy valaki hogyan ébred fel és dönti el, hogy nem beszél veled többet. Nincs ok. Nincs magyarázat. Nincsenek kimondásra váró szavak. Csak cserben hagytak, mintha szart se jelentettél volna nekik, és ami a legjobban fáj, hogy úgy tűnik, ezt olyan könnyen tették meg.

Nos azt kell,hogy mondjam ebben van igazság. Mármint,hogy ha ezt a pár sort valaki elolvassa akkor megfordulhatnak a fejében kérdések. Több ember volt már úgy az életem során,hogy hopp egyszer csak már nem volt az életem része. Nos ezek között van kettő barátnőm is, akikről azt hittem,hogy a legjobb barátaim. Hát tévedtem. A legviccesebb,hogy az egyik az évfolyamtársam és olyan szépen elsétál mellettem mint a huzat. Ebben pedig még az is a legjobb,hogy óvodás korunk óta ismertük egymást, de már két éve elsétál mellettem mintha levegőnek nézne. A másik csajjal szinte már semmit sem találkozom, nem egy suliba járunk stb... Mondjuk az az igazság,hogy nem is bánom ezt az egészet annyira. Az elején nem tetszett ez az egész, meg az igazat megmondva szarul is esett, de mostanra már nem foglalkozom vele. Ez van.
A másik esetet már leírtam meg minden egyszer, szóval azt nem is szeretném annyira ragozni. Csak egyszerűen nem tudom felfogni,hogy mit gondolhat az az ember aki egyszer csak közli,hogy nem kíváncsi rád stb.. miközben te megbíztál benne és tök sok mindent elmondtál neki, amit esetleg másnak nem , de ő egyik pillanatról a másikra fogja ezt az egész felépített dolgot és egy szempillantás alatt összedönti.
Nem lehet végül is ez ellen mit tenni. Beletörődsz ebbe is és annyi. Viszont azért az a tudat benned lehet,hogy vajon mit csináltál vagy,hogy mi az oka ennek az egésznek amiért megtörtént. Aztán az elején nagyon szokatlan, majd szar... próbálod elnyomni az emlékeket ami vagy sikerül vagy nem. Aztán már egyre kevesebbet gondolkozol aztán néha néha eszedbe jut...
Na de szerintem befejezem ezeket a baromságaimat csak ilyesmi téren nem vagyok a legjobb helyzetben egy bizonyos esetben. Nem szeretném jobban kifejteni , de hát ja végül is ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése