2013. június 17., hétfő

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1005573_578017678910352_430199430_n.jpg 
Pénteken délután mentem ki Zombára, ahol Betti és Ani már vártak. Odaértünk Bettiékhez, beszélgettünk majd utána megnéztük az Éjjel-Nappal Budapestet, ez után pedig a kajálás következett. Vicces volt, sokat nevettünk majd utána Betti lefürdött addig mi beszélgettünk. Elkezdtünk Betti haját begöndöríteni, ami nem sikerült így én kivasaltam míg Ani sminkelt . Nagy nehezen de sikeresen elkészültünk 22:30-ra és már csak annyi volt vissza,hogy átöltözzünk. Apuja elvitt minket a creme cafe-ba bementünk, belépőt megvettük majd ittunk egyet. Az este eléggé jól alakult szerintem, voltak negatív és természetesen pozitív dolgok is, de én összességébe véve  jól éreztem magam nagyon. Másnak a 11:35-ös busszal jöttem haza, ebédeltem majd elmentünk vásárolni. Egy pólóval és egy szoknyával lettem gazdagabb. Majd az összhatást láthatjátok szerintem a szombati napom után.
A tegnapi napon leginkább tanulni próbáltam több s kevesebb sikerrel. Hajnali fél 2 körül hagytam abba és elmentem aludni. Ma reggel felkeltem, elkészültem majd kiderült,hogy én holnap fogok szóbelizni 10:30-kor. Illetve 10-re már be kell menni és előttem 5-6 ember van szóval nem tudom,hogy mikor fogok sorra kerülni, de amint befejeztem ezt a bejegyzést bele is vetem magam a föcibe, mert igazából vannak még hiányosságaim. 
Hajrá mindenkinek aki mostanában szóbelizik, és elsősorban aki föciből, mert ezt jobban átérzem. / 40 tétel Q.Q/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése