2013. június 18., kedd

Végre nyári szünet nekem is !

Nos igen végre nekem is itt a nyári szünet. Ma volt a földrajz szóbeli érettségim, mert ugye előrehozottat tettem idén. 10:30-ra voltam írva, de azt mondták,hogy már 10:00-kor ott kéne lennem. Kicsit sikerült korán elindulnom, így körül-belül 9:45-re már sikerült oda érnem. Leültem a suli büfével szemben és vártam,hogy barátnőm beérjen. Előtte még Faresz is meg Zolika is beért, majd Adri is befutott. Felmentünk, ettünk, dumáltunk, tételt olvasgattunk és elvoltunk. A szél elvitte két tételem, illetve akarom mondani a huzat.xD
12:40-45 körül sikerült bejutnom, kihúztam a tételeim, mert ugyebár két tétel volt, majd leültem,hogy kidolgozzam őket.  Aztán voltak előttem hárman, majd miután Adri végzett engem hívtak. Elmondtam szépen a dolgokat, a tanár úr belekérdezett én pedig válaszoltam a kérdésekre, majd végeztem és ki is jöttem. 13:50 körül jöttem ki. Úgy érzem,hogy jól sikerült. Előtte csak egy két pillanatban volt az,hogy nagyon paráztam és annyi, igazából egyáltalán nem izgultam. Örülök,hogy ilyen nyugodtan tudtam kezelni ezt a dolgot, remélem,hogy jövőre is ilyen lesz mármint értem itt azt,hogy nem fogok ennyire izgulni meg minden.  Holnap meg megyek az eredményért és végül is 1/5 arányban 'érett'' leszek nem? :D:D:D
Jóéjt nektek előre~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése