2013. július 5., péntek

Remélem

Remélem most már sikerül egy normális bejegyzést írnom, mert a blogspot eddig a héten megakadályozta ezt. Ugyan is nem tudtam közzétenni sőt még menteni sem pár bejegyzést. Pedig írtam volna már egy párszor, de így rövidebben és kicsit sűrítve fogok most egyet írni. Tulajdonképpen mesélni való az van bőven. Igazából kezdeném a vasárnappal. Nos akkor volt itthon megtartva a szülinapom, mert nem tudom miért, de nálunk mindig az a szokás,hogy vasárnap tartjuk a szülinapokat mindig. Nem keltem akkor mikor szerettem volna, körül-belül 10 óra után ébredtem fel, majd  gyorsan kiporszívóztam a szobámba, majd utána neki álltam megcsinálni a salit. Nővéremék nem sokkal később be is futottak. A kaja szokásos húsleves ami minden vasárnap van, és egy kevésbé szokásos kaja itthon : gyros tál volt. Szerintem nagyon finomra sikeredett. A tortám pedig karamelltorta volt. Először túl krémesnek tűnt nekem, de utána megbarátkoztam vele és amúgy nagyon finom volt. A hétfői napom úgy telt ahogy eddig, a keddi sem különbözött sok mindenben, csak az ebédet is én csináltam. Délután pedig sütöttem muffint. Szerdán pakoltam és takarítottam itthon, meg jött egyik ismerősünk is, és szegény Léna nagyon körbe ugatta és nagyon nem szimpatizált vele.
A tegnapi nap pedig Adrival úgy döntöttünk, hogy a szekszárdi strandot holnap látogatjuk meg. Igazából már múlt hétre volt megbeszélve, de mivel rossz idő volt ill. hideg ezért halasztottuk inkább egy hetet. 9:30-ra volt megbeszélve a találkozónk a végállomáson. Busszal mentem le a végállomásra, mert nem nagyon volt kedvem gyalogolni...de jobb is volt most inkább lebuszozni. Adri pár perccel '30 után érkezett meg majd még elmentünk a cba-ba neki kaját venni, aztán pedig irány a strand. Bementünk átöltöztünk, bepakoltunk a szekrénybe majd kimentünk. Kettő napozóágyat is kisajátítottunk magunknak sikeresen majd ettünk egy keveset és mentünk be a vízbe. Beszélgettünk és áztattuk magunkat körül-belül délig. Utána kajálni akartunk, háááát a lángosra várni kellett húsz percet, amit mi meg is tettünk.  Mi nagyokosok kifeküdtünk a napra újságot olvasni, na de segáz. Majd mentünk a lángosért. Hát én a háromnegyedét tudtam megenni, Adri talán a felét. Nos legközelebb egyet veszünk és azt lazán meg tudjuk közösen enni. Utána ettünk chipset. (sok ész) majd bementünk a melegebb vízbe és kb. mint két öregasszony áztattuk magunkat és beszélgettünk. Majd mentünk csúszdázni háromszor talán. Ami úgy vicces, mert mi azt hittük,hogy majd egész délután azt fogunk, háááát nem. Aztán mikor kimentünk nagyjából meg is száradtunk és nem akartunk illetve én nem akartam megint vizes lenni. De amúgy eléggé jól telt az a nap, olyan 5 körül illetve nem sokkal azután jöttünk el, majd elugrottunk dm-be. Majd a végállomásra vezetett vissza az utunk és vártuk Adri  buszát. Majd elment és jött nem sokkal később T. akivel meg beszélgettem aztán elmentem azzal a busszal amivel ő haza. Majd haza értem, furcsa módon ebédeltem és utána meg még jégkrémet is ettem. Igaz,hogy fájt a torkom, de remélve,hogy majd a hideg hatására elmúlik. A múltkor eléggé jól bevált, így remélem,hogy most is be fog.
Összességébe véve jól telt ez a csütörtöki nap. :):)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Kaptál tőlem egy díjat :3
    http://ayukochan.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés