2013. július 8., hétfő

Díjat kaptam :3

Ayu-tól ( http://ayukochan.blogspot.hu)díjat kaptam, amit nagyon köszönök. :)
Akkor nézzük is a szabályokat.
Szabályok:
1.Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2.Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!
3.Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj ,hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4.Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek! 5.Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!


1. Ha bekerülnél egy Programba, amikor elvisznek az osztályoddal együtt, és le kell gyilkolásznotok egymást,  valószínűleg milyen fegyvert kapnál?
Hmm.. valami kard, vagy íj *-*
2. Hol tartod a tartalék rágód és csokid?
Szekrényembe amit mindig zárok. xD
3. Gyűjtesz valamit, ha igen, mit/ ha nem, van vmi amit szívesen gyűjtenél?
Háááát.... gyűjteni nagyon nem gyűjtök semmit, de ha tehetném akkor mindenféle csokit a világ tájairól. :D 
4. Számodra mi a legjobb a nyárban?
A strand és a szabadság és nem kell látnom pár ember pofiját ebben a rövid időszakban. ;D
5. Ha kizárod magad a lakásból, de az egyik ablak nyitva van, megpróbálsz bemászni?
Persze,hogy megpróbálnék, az mondjuk már más kérdés,hogy mennyire jönne össze.
6. Általában menekülsz, meghúzod magad, vagy szembeszállsz?
Hááááát attól függ miben.
7. El tudod képzelni az életed telefon nélkül?
El tudom, de nem hiszem,hogy sikerülne is úgy élni.
8. Mi a legkedvesebb emléked?
Hááát túl sok kedves emlékem van ahhoz,hogy legyen közöttük legkedvesebb. :c
9. Mi a mottód, ami szerint élsz?
Elvileg Carpe diem~ de amúgy ettől a dologtól sokszor eltérek. xD
10. Akartál valaha/ akarsz egy nővért vagy egy bátyót?
Van egy 6 évvel idősebb nővérem, volt olyan időszakom amikor bátyót akartam, de nem tudtam ezen változtatni és amúgy régebben nem szerettem,hogy van egy nővérem,de most már nagyon örülök neki, hiszen nagyon sok dolgot tudok vele megbeszélni.

Lássuk az én 10 kérdésemet:
1, Ha tehetnéd,milyen állat bőrébe bújnál?
2,Teleportálni tudnál, hova mennél el legelőször?
3, Feltalálták volna az időgépet, hova utaznál vissza?
4, Lenne lehetőséged megtudni a jövőd, élnél vele?
5, Számodra mi a boldogság?
6, Kedvenc sorozat?
7, Mi az amit a legtöbbet csinálsz egy nap?
8, Mit álmodtál előző éjszaka?
9, Színesen öltözködsz?
10, Mit tennél,hogy ha nem lenne többet internet?


Nos én nem nagyon tudom elküldeni 10 embernek, mert valaki már kapott is ilyen díjat stb... Szóval én egy embernek fogom ezt csak elküldeni. Nem más mint Zsófi. :)  (http://misato9.blog.com/)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése