2013. július 30., kedd

Strand, pakolás

Múlt héten csütörtökön mentem el délután Adriékkal a szekszárdi strandra. 14:30-kor beszéltük meg a találkozót, de természetesen késett... nem tudom, de nem szeretek várni. Majd elindultunk a strandra és Gábor és Zsuzska már ott voltak majd be is mentünk. Átöltöztünk és mentünk is enni. Igen első dolgunk az volt,hogy együnk. Adrival ketten betoltunk egy lángost majd mentünk a vízbe. Igazából az egész délután jól telt, beszélgettünk meg elvoltunk. Ettünk gofrit is ami nem volt rossz szerintem. Eléggé gyorsan elment az a nap, kocsival engem haza is hoztak majd neki álltam enni és így ennyi is volt.
Pénteken pedig olyan 11 körül keltem fel és elkezdtem pakolni nagy nehezen... mert mentünk Harkányba, meg hajat is mostam. Kicsit csúsztunk mindennel, de erről egy külön bejegyzés lesz majd a képekkel együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése