2013. július 23., kedd

Halászlé helyett csirke

Nos délután mentem ki Szedresbe T.-vel,hogy majd később átmegyünk Evelinékhez halászlét enni. Odaértünk elsétáltunk T.-hez majd ittunk és ő úgy döntött,hogy kint edz egy kicsit. Én is kimentem,mert közben beszéltem, sikeresen láttam a kanos kutyáját akcióban ( a másik kutya is hím..) majd képet is csináltam, mert már unatkoztam, de nem oszthatom meg veletek. :c
Majd olyan fél 8 körül kaptam az sms-t,hogy a Bencéék a kerítést csinálják még és nem lesz ma kaja. Mi meg úgy döntöttünk ,hogy jó akkor neki állunk vacsizni, és ezért van a halászlé helyett csirke. Csirkét vacsiztunk rizzsel, utána meg jégkrémet ettünk ja meg néztük az éjjel-nappal bp-t és így el is telt az este majd volt kb. 15 percünk beérni kocsival. Ja nem.. kb. 10. xDD
Majd haza értem gyorsan ki is rakott, mert ment anyujáért meg vkit le kellett vinni a végállomásra, de holnap megint megyek ki. Illetve megyünk, mert holnap lesz a halászlé főzés elvileg... de aztán kiderül,hogy lesz. Este jön Bence mikor már nincs meleg. *-*
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Na de majd mesélek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése