2013. augusztus 26., hétfő

Mint ahogy említettem Harkányba tartózkodtam 16.-tól 20.-ig. Nos egy két zavaró tényezőt leszámítva nagyon jó volt szerintem, de még egyszer nem vállalom be,hogy 7-en legyünk egy olyan nyaralóba ami 4-5 személynek pont megfelel. Ezen kívül volt egy 5 éves kislány is. Ne értsétek félre semmi bajom sincs a gyerekekkel, de mikor annyira neveletlen,hogy szót sem fogad és amikor még barátommal reggel fekszünk az ágyba és csak úgy bejön, kb. ráugrik barátomra és ugrál rajta mikor rá is szólunk de ő csak nevet? Vagy a strandon odajön erre fogja magát és hason rúg majd tovább úszik? Kb. nem volt nagyon egy szabad percünk sem Takival amikor ő is ott volt, mert a kezét se foghattam , mert szétszedte  a kezünket és az övét fogta, az anyja meg rá sem szólt. Meg még volt egy két dolog és lehet,hogy ez nekem sok..  de hát akkor is.. ezek azért engem kicsit zavartak. Vasárnap a többiek elmentek kirándulni meg minden, mi meg Takival elmentünk a strandra. Nyugodtabb volt a nap meg úgy elvoltunk. Három napot voltunk strandon és valahogy kaja terén mindig a gyros volt a legjobb választás. Mondjuk egy két dolgot jobban fogunk csinálni akárhányan megyünk jövőre meg minden.. Kedden meg ott maradtam még Takiéknál, nem is tudom már mit csináltunk de szerintem kb. semmit sem. Ezen kívül a héten más nem volt csak annyi,hogy szombaton mikor Taki végzett a melóval egy busszal elmentem vele, majd ettünk fincsi melegszendvicset, öccse kedves volt és csinált nekünk, ja meg nekem teát is csinált. Kis aranyos. :) Aztán pedig aludtunk, vasárnap Taki anyuja dolgozott mi meg végig aludtuk a délelőttöt kb. Én reggelire/ebédre melegszenyót csináltam magamnak Taki rántottát csinált maguknak ,ami hát elég érdekesre sikeredett. Én mondtam,hogy megcsinálom.. nem.. ő ragaszkodott hozzá,hogy megcsinálja maguknak.. hát jó. Meg is lett az eredménye, ízetlen lett meg szerintem túl olajos. xD
Utána kettőkor sikeresen elaludtunk és fél 6-ig aludtunk is. Bence átjött közben, vacsiztunk és úgy volt,hogy megnézzük a Jégkorszak 4-et.. hát nem jött össze, mert online néztük és nem töltött be... kb. 5 percenként ''reklám'' volt. Szegény Taki öccsét nagyon basztatták ez miatt, de viccesen persze. Kigörcsöltük szegényt. Utána én meg szarul voltam a torkom miatt... éjjel aludni sem tudtam nagyon meg semmi, szóval nagyon rossz volt. :S 
Orvoshoz elvileg ma megyek.. holnap meg a könyveimért kell elmennem szóval kellhetek korán. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése