2013. augusztus 27., kedd

Nyár utolsó hete és én ágyban töltöm...

...nos igen... a nyár utolsó hetét sikeresen az ágyban tölthetem, mert sikerült lebetegednem. Tegnap mentünk el apummal orvoshoz és ,mint kiderült tüszős mandulagyulladásom van. Ha ez még nem lett volna elég tegnap miután Taki elment haza kidobtam a vacsit, tehát enni sem tudok nagyon ezen kívül még lázam is volt/van. Tehát így telik a nyár utolsó hete... szombaton meg a névnapom lesz/lenne. xD
Kellemes lesz betegen.
Ma reggel meg a sulis könyveimért mentem el, 8:45 körül oda is értem és 9:02-kor már ki is értem a suliból. Elég hamar megvolt, főleg,hogy 5 percet csak ültem,mert el sem kezdődött a könyvosztás. Átvettem, aláírtam és jöhettem is haza. Mondjuk kétszer nézték át a könyveket, mert először elfelejtették a nevem. Nagyokos Lél xD (ja igen asszem így hívják a csávót) XD
Ez a bejegyzés kicsit rövid lett, majd lesz hosszabb, mert kell egy kis vélemény kinyilvánítás is. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése