2013. szeptember 9., hétfő

Hmm.. kicsit aggódom azt hiszem a szalagavatóm miatt. Persze most emberekben felmerülhet a kérdés,hogy miért? Nos erre a válasz egészen egyszerű. Én mindenképpen szeretnék keringőzni, mert egy ilyet nem szeretnék kihagyni és anyum is meg mondta,hogy ne hagyjam ki. Nálunk van egy olyan dolog,hogy lehet külsőst vinni a lányoknak azt hiszem, de a fiúknak is. Nos én mindenképpen a barátommal szeretnék táncolni és bele is egyezett. Na jó kicsit nehezen, mert lámpalázas és fél,hogy elrontja vagy nem fogja megjegyezni a lépéseket, de én jelen esetben leginkább azt mondom,hogy ez legyen a legkisebb gond. A gond itt azzal van,hogy mikor lesznek a próbák, mert ő meg melózik 17:00-ig.. illetve van mikor tovább is bent van és ha így lesznek a próbák nem tud velem táncolni én pedig meg vagyok lőve , de teljesen , mert ötletem sincs,hogy kivel lehetne.
Azért szép,hogy ilyenen aggódom, de azt hiszem,hogy jogos.
A napokban (na jó inkább csak ma) pedig pont azon gondolkoztam,hogy én így is eléggé sokat vagyok szerintem gépnél viszont a szabadidőm pedig egyre egyre kevesebb és a tanulnivalóm pedig egyre több. Bevallom őszintén eddig a szabadidőm vagy hát az időm egy része is úgy ment el,hogy Taki ( barátom) bejött hozzánk egy órára. Előtte meg gépeztem vagy aludtam. Illetve múlt héten ezt csináltam, de holnaptól pedig változtatnom kell. 15:00-16:00-ig átlagosan bent vagyok a suliban, haza érek esetleg eszek majd és neki is kell állnom mindennek konkrétan tanulás téren.(ha bejön Taki.. meg amúgy is)
Mondjuk ha valami nagyobb dogám lesz biztos,hogy nem tanácsos vagy nem a legjobb ha bejön. >.< De ezt ő is meg fogja érteni, mert nem hagyja,hogy ne tanuljak. (konkrétan tegnap este rám parancsolt,hogy azonnal álljak neki tanulni xDD)
Viszont mára azt hiszem ennyi lenne.
Jóéjt~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése