2013. szeptember 19., csütörtök

Imádom,hogy senkinek sem jó semmi...

Nos a szalagtűzőnkre én szerveztem a tanárt.. és feltettem egy szavazást,hogy 17:40-től vagy 18:30-tól legyenek a próbák. Mivel lehet valakinek a párjának így se lesz tutira,hogy jó. Erre kb. mindenki haza tudna menni max. egy embernek kéne lehet felmennie valakihez vagy nem tudom, de nem tudok mit csinálni. Az én párom is például feltehetőleg bent fog nálunk aludni. Most meg kb. mintha semmibe lenne véve amit én itt szervezek.. illetve igyekszek megszervezni. Direkt el akartam kerülni,hogy ne holnap osztályfőnöki órán legyen megbeszélve illetve veszekedések közepette. De természetesen szerintem ezt is nagyon szépen megcsinálja egy két ember,hogy veszekedés legyen belőle. Csak az a helyzet,hogy a türelmem kezd elfogyni... pedig meg kell,hogy mondjam ilyesmi téren mindig is türelmes ember voltam.
Ezt most azt hiszem ki kellett magamból írni, aki elolvassa elolvassa aki nem nem. Csak az a gáz az egészben,hogy semmit sem lehet úgy intézni,hogy 32 emberből kb. mindenkinek jó legyen, de nem baj....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése