2013. október 2., szerda

Lustaságom időszaka

A bejegyzés címéről is már tudhatjátok,hogy körül -belül arról lesz szó,hogy miket nem csináltam. Konkrétan nagyon semmit. Na jó nem, igazából mindent szinte megcsinálok amit kell, de vagy lassan vagy nem állok neki időben. Ez viszont nem valami jó tudom. Nem tudom miért van ez, talán most már az évszakváltozás miatt. :D 
( Jó kifogás sose rossz)
Mondjuk még a suli sem olyan vészes, viszont hamarosan már az lesz hiszen jönni fognak a témazárók, mint ahogy értesültem róla az elkövetkezendő 2 hétben 3 -4 témazárót is fogok írni. Nem kellemes. Természetesen a 12-13.-i hétvégémen kell sokat tanulnom... 12.-én leszünk 4 hónaposak Takival és valahogy nem azt terveztem,hogy egész hétvégén tanulni fogok, de nincsen más választásom,hogy ha jó jegyeket szeretnék. Ami pedig nagyon jó lenne így utolsó évben.
Időm még kevesebb is lesz szerintem, hiszen mától fogjuk elkezdeni a keringő próbákat... még van időm egy kis házit írni szerencsére és aztán készülődök és indulok is.Röpke másfél óra, utána pedig sütni szeretnék.. amibe Takit is be fogom vonni, feltételezve,hogy ha itt alszik és nem megy előtte haza... ha hazamegy akkor nem sütök. xD
Pedig finom kis receptet találtam , na de majd kiderül mi sül ki belőle. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése