2013. szeptember 25., szerda

Kicsit sokféle dolog

Azt hiszem nagyon le vagyok maradva a dolgokkal. Sokat tudnék mesélni, de most azt hiszem,hogy csak egy két dolgot fogok így szóba hozni. Múlt hét előtti pénteken este Takival együtt összefutottunk Petrával és Karash-sal. Első utunk a mekibe vezetett ahol vacsiztunk egyet, utána természetesen a tescoba mentünk, venni vmi folyadékot. :D
Képek is készültek természetesen. :)  Na jó, most nem foglak titeket bombázni képekkel. Egy képet teszek be aztán annyi. ( Balra láthatjátok is)
Utána még felmentünk a kilátóba, beszélgettünk meg minden ilyesmi. Úgy éjfél után értünk mi Takival haza.
A másik úgymond említésre méltó, az a szüreti fesztivál. Szombaton este találkoztunk szintén Petráékkal, majd vettünk ismét egy kis folyadékot aztán körül néztünk jó párszor, azután pedig Petráék vettek kebabot, mi meg Takival úgy voltunk vele,hogy hambit eszünk. Vacsink is megvolt bőven, beszélgettünk sokat, meg hülyéskedtünk. Vettünk fahéjas kürtikalácsot. xD [Ezt muszáj volt így írni. Szegény Taki mindig bocsánatot kér, pedig én csak röhögök rajta.] [ Exem vezetékneve Kürti.. xDD] Nem tudom,hogy ti hogy lennétek ezzel, de mi nagyon jót szórakozunk ezen. Olyan hajnali 1 körül feküdtünk le aludni, illetve később, mert akkor értünk haza. Nagyon fáradtak voltunk. Ki is dőltünk bizony elég hamar, de igaz,hogy Taki vasárnap elment 2-kor de este visszajött, mert nálunk aludt, hétfőn is, kedden pedig én. Mondjuk ezt be kell fejeznem anyáék azt mondták,hogy hétköznap nem aludhatok kint ennyit. Szerintem maximum a pénteket fogják engedni és esetleg néha néha még a csütörtököt,hogy én kimenjek. Viszont azzal úgy nem lehet kifogásuk,hogy ha Taki fél 10-re visszajön. (Úgy van busza este :D)
Túlságosan megszoktam már azt,hogy nem egyedül alszom és ha mégis úgy alakul,hogy egyedül kell akkor igazából az őszintét megvallva az elején nagyon furcsa, persze hozzászokom.
Ezeken a történéseken és Takin kívül még talán azt meg tudom említeni,hogy pénteken összefutottam Patty-val és Ádámmal. Majd Ádámmal és Zsókával felmentünk Kendéékhez , bár én viszonylag hamar elléptem, mert Takival mentem ki hozzájuk.
Tehát most akkor kicsit más téma felé kanyarodva: Kedden végre megvolt egy keringős megbeszélés a tanárral, illetve a kérvényt is sikerült leadnom, megvan,hogy milyen zenére táncolunk, hogy mikor lesznek a próbák pontosan. Már csak annyi hiányzik,hogy az adott termet megkapjuk és jövő héten tudjunk próbálni, mert a tánc tanár azt mondta,hogy jövő héten mindenképpen el kell kezdeni a próbát az alaplépések miatt. Nagyon várom már amúgy a próbát, kíváncsi vagyok. :)
Azt hiszem viszont mára ennyi, kezdek álmos lenni, le is fekszem szerintem. Illetve igyekszem sokkal gyakrabban írni, de igazából gépezni sem gépezek már annyit a tanulás miatt illetve Takival is sokat vagyok együtt és mire elmegy (18:20 vagy 19:30) utána már lefürdök meg hasonló. ( de amúgy mindig fél 6kor ér ide este kb. vagy később :c  )
Jóéjt~ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése