2013. december 14., szombat

Buta nátha vagy mi...

... elegem van,hogy ha kell ha nem be van dugulva az orrom és semmi sem segít már. Nem tudom mondjuk,hogy ez allergia vagy nátha... de majd később kiderül. Vagyis olyan tavasszal mikor már jobb idő lesz,hogy nátha e vagy pedig allergia.
Amúgy ezen kívül eléggé érdekesen telik az a szombat. Tegnap kimentem Takival Szedresbe, majd ma jöttünk is be Szekszárdra, mert nézelődtünk egy kicsit karácsonyi ajándékok után. Nekem sikerült vennem mindenkinek akinek akartam. Takinak kell még a parfüm és annyi.Illetve még nagyon gondolkozom,hogy összeszerkesztek egy képet és kinyomtatjuk és be egy képkeretbe. De ezen még nagyon agyalok. Miután végeztünk jöttünk is haza. Én azonnal neki álltam az ebédnek. Nem volt nagy dolog, mert rántott húst csináltam. Hamar kész lett és nem is lett rossz. Mondjuk ezt szerintem nem lehet nagyon elrontani.
Délután többi részében minden félét csináltunk.. tévéztünk, nasiztunk, játszottunk... jó volt. Aztán már azon kaptuk magunkat,hogy neki mennie kell ,  mert a munkahelyén most lesz/van évzáró buli ls jöttek érte. Aztán majd valamikor hajnalban fog jönni , amit nekem meg kellene hallanom. Kulcsot inkább nem vitt, mert nagy valószínűséggel elhagyta volna, mert szerintem többet fog inni a kelleténél, vagy pedig leitatják, de majd kiderül.
Most pedig mutatok pár képet. (Igaz az instagramomról szedem, de nem mindenki figyeli szerintem)
http://distilleryimage1.ak.instagram.com/7b28853c586211e385e9128e2849c1ef_8.jpg Barátommal 12.12.-én voltunk fél évesek. Tudom,hogy nem nagy szám, de én ennek nagyon örülök. :) Remélem még sok sok ilyesmi lesz. :)  Nagyon jól megvagyunk, és ha együtt vagyunk akkor nagyon sokat nevetünk.
http://distilleryimage0.ak.instagram.com/b7a880fe5a9511e3b352126f9f588c64_8.jpg Herceg ha kell ha nem folyamatosan aludna. :D De ő csinálja jól.
http://distilleryimage9.ak.instagram.com/af5b6bd25eaf11e3b348120fee4e6346_8.jpgCsoki minden mennyiségben. A mikulás csomagomnak egy része. :D Isteni finom volt a nagy tábla milka. :D
http://distilleryimage11.ak.instagram.com/602159ca609c11e3a9ac12f7f9059057_8.jpgA kép nem igazán adja vissza, de amúgy nagyon szép volt. :) Hát ez is az első alkalom volt,hogy ilyennel lettem meglepve. :)

Azt hiszem most ennyi lenne. Remélem a képek nem annyira unalmasak. :D Azt hiszem most folytatom a tévézést meg közben a befejezetlen töri leckének a leírását. Utána egy kicsit németezek és szerintem alszok vagy filmet nézek. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése