2013. december 12., csütörtök

Tegnap délután sikeresen elmentem a ruhapróbára, mert anyum azt mondta,hogy arról nem kéne lemaradnom vagy valami. A szalagtűzős ruhapróba volt, vagyis ami ugyanolyan az egész osztálynak, meg ugye ez lesz a ballagáson is. Illetve az anyag ugyanaz az ingnek is meg a szoknyának is, de a szoknya fazonja eltérő. Mindenkinek olyan volt, amilyet akart. Az ingünk lazacrózsaszín lesz, ami hát őszintén szólva a színmintán nem tetszett, de így az ing kezdetleges állapotán szerintem nagyon jól néz ki. A szoknyám pedig közép magasított szoknya. Mondták is viszont,hogy két lánynak teljes magasítottat szabtak. Hát az egyik én voltam. Igazából az sem állt rosszul, de nem mertem végül azt választani, mert lehet azért állt olyan jól, mert aznap alig ettem valamit, mert nem is tudtam a betegségem miatt. Így maradt a közép magasított. Amúgy most jutott eszembe,hogy konkrétan cipővel sehogy sem állok. Apumnak oda kell adnom az egyiket,hogy megcsináltassa, majd még venni kell egy másikat amiben pedig keringőzhetek. Lehet,hogy vasárnap el kéne mennem anyumékkal. Nagyon várom már ezt az egészet, mondjuk most már szívesen gondolkoznék a fehér ruhában, de az majd egyszer talán az esküvőmön lesz. (ha lesz xD) <<< szerintem nem lesz, ki az a hülye, aki engem elvenne feleségül? XD
Na jólvan ez már túl előre haladás az időben azt hiszem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése