2013. december 11., szerda

I'm ill.

Beteg vagyok. Sikerült összeszednem egy kis torokgyulladást. Tegnap voltam az orvosnál. Busszal mentem el a nyomdáig majd szépen utána felgyalogoltam, de az bőven elég volt.Mindig előbb érkezem és természetesen most sem volt másképp.Majd haza értem ettem és el is aludtam. Nagyon sokat aludtam, de nagyrészt ki is aludtam a betegségemet leszámítva a torokfájásomat.  A náthám már jobb és nem is fázok folyton. Tegnap volt egy kis hőemelkedésem, de ennyi. Taki tegnap nálunk maradt illetve tegnap előtt is. Tegnap korábban jött, mint ahogy számítottam és én aludtam is kicsit. Majd vacsiztunk és filmet nézünk, meg egy kicsit beszélgettünk. Lefürödtünk és beszélgettünk tovább. Elég sokszor szoktunk, de én nem bánom. Most pedig itt vagyok és várok egy filmet. Erre a hétre teljes egészében ki vagyok írva. Holnap meg már tanulgathatok is, mert a következő hét húzósabb lesz sajnos, mint minden utolsó hét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése