2014. január 3., péntek

Karácsony

23.-át megelőző napon barátomhoz mentem ( Takinak vagy Gábornak szoktam írni itt a nevét :3 ) , mert nevelőfaterja aznap érkezett haza Hollandiából. Januárba ment kis és most ért haza. Nagyon sok mindent hozott, édességet rengeteget illetve még ajándékokat a családtagoknak, rokonoknak. Nagy meglepetésemre én is kaptam tőle ajándékot. Egy pár cipőt,pulcsit, parfümöt, kesztyűt édességeket... Nagyon örültem ezeknek a dolgoknak. Másnap korán keltünk, pontosabban 5:30-kor, mert Gáborék mentek Szerbiába én meg haza, tehát nekem is muszáj volt felkelnem. Engem kitettek otthon, majd egy kicsit visszafeküdtem utána pedig takarítás következett illetve összepakolás, mert 23.-án volt a karácsonyfa-állítás, az ajándékozás, halászlé evés meg minden. Egy óra körül megérkeztek nővéremék majd neki is álltunk ebédelni, illetve utána elkezdtük a karácsonyfát díszíteni, fél 5 körül Gábor is megérkezett majd befejeztük a karácsonyfa díszítését. Utána volt pedig az ajándékozás. Anyuméktól parfümöt kaptam, illetve remington hajgöndörítőt, nővéreméktől egy szép szemhéjpúder palettát meg fürdőgolyót Gábortól meg még semmit,mert azt mondta,hogy ő akkor adja oda amikor én megyek hozzájuk. Utána vacsiztunk és nővéremék nem sokkal később el is mentek haza. Gábor természetesen maradt nálunk és este pedig filmet néztünk. Reggel elment apujához itt Szekszárdon ebédre, majd felhívott,hogy én is menjek el mindenképp, mert apuja nagyon akarja. Ettünk, beszélgettünk, fát díszítettünk majd a kisöccsének odaadtuk az ajándékát. Este olyan 5 körül pedig eljöttünk, mert azért mégis csak szenteste meg minden.
Másnap mi anyáékkal mentünk kereszt anyumékhoz ebédre. Nagyon finom volt az ebéd, igazából a szokásos, ettünk, beszélgettünk meg természetesen én is ki lettem faggatva és ennyi. 3-ra jött értem Gábor , mert mentem át hozzájuk. Még a mamájáéknál voltak szóval oda mentünk. Nagybátyáéktól kaptam parfümöt, aminek szintén nagyon jó az illata. Egyáltalán nem számítottam rá. Vacsiztunk náluk majd nem sokkal később elmentünk hozzájuk. Ettünk csokit meg minden majd megkaptam az ajándékot tőle is és a szüleitől is. Közösen kaptam tőlük egy pulcsit meg egy blúzt, egy sapit, övet, zoknit meg ilyesmiket amik nagyon tetszenek illetve Gábortól egy ezüst karkötőt kaptam. ( Sajnos túl hosszú, szóval mehetünk elvinni kivetetni pár szemet :c )
Majd este filmet néztünk. Másnap nem keltünk annyira korán, reggeli után sajna nagyon rosszul voltam, fájt a gyomrom illetve a beleim görcsöltek. Vettem be gyógyszert, de nem hatott. Hánytam meg minden bajom volt míg végül Gábor mondta,hogy ez így nem mehet tovább, mert igen is bemegyünk az ügyeletre. (én nem annyira akartam) Ahol, mint kiderült ismét sikerült elkapnom egy kis vírust, tehát pár napig csak feküdtem. 26.-án már nem volt semmi sem, én itthon feküdtem és igyekeztem úgy enni meg minden,hogy ne hányjam ki.

Most egyelőre ennyi, de majd még írni fogok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése