2014. január 19., vasárnap

Helyzetjelentés

Mostanában a sorsom valamiért nagyon rossz, illetve akarom mondani szörnyű. Értem itt azokat a dolgokat, amik a szervezetemet érintik. Megemlítésképpen csak a decemberi hónapom. Háromszor is beteg voltam a négy hét alatt, hihetetlenül rossz volt és most itt vagyunk január van és ismét kell történnie valaminek. Örülnék is,hogy ha csak ennyi lenne most a probléma, de sajnos most egy kicsikét más. Csütörtökön fájt a fogam, de hát nem vetetettem rá nagy ügyet hiszen volt már ilyen és elmúlt. Pénteken nem is fájt, örültem neki nagyon, de aztán szombaton jött a fordulat. Iszonyatosan fájt, de csak este kezdett el olyan 7 körül. Barátomnál voltam.. lehet,hogy gáz , de sokat sírtam, mert fájt. Vettem be gyógyszert, ami hatott és körül-belül két órát aludtam, majd ez ismételte magát kétszer mígnem reggelig tudtam aludni, hiszen fogorvosi ügyelet éjszaka nem volt. Mai nap (vagyis vasárnap) elmentünk az ügyeletre, és ott megmondták hova kellene menni. Ez meg is történt és elmentünk, kitöltöttem egy lapot és végül az a megoldás maradt,hogy fogat kell húzni. Megmondom őszintén nem nagyon örültem neki, mert mindig is tartottam a fogorvosoktól, de most nem volt más választásom. Barátom szerencsére ott volt szóval azért egy fokkal minden egyszerűbb s könnyebb volt. Az arcom még mindig fel van dagadva egy picit, de még este is beveszem azt a gyógyszert, amit kell és remélhetőleg holnapra már minden rendben lesz. :):) (viszonylag)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése