2014. január 21., kedd

Nagyon rossz...

.... ez az érzés. Tudjátok meséltem,hogy ki lett húzva a fogam gyulladás miatt. Nagyon rossz volt, fájt éjjel is. Persze vettem be abból a fájdalomcsillapítóból, amit az orvos kiírt nekem. Most is kellett, mert fájt. Ma voltam az orvosnál,hogy írjon ki két napra.. mai napra kaptam igazolást és mondta,hogy azonnal menjek a fogorvoshoz, mert nagyon fel van dagadva és lehet elküldenek szájsebészetre.... El is mentem viszont  máshoz mentem most, mivel oda ami a sulim körzetébe tartozik. Szerencsére megnézték csak várnom kellett egy kicsit, mert egy kisfiúnak tömték a fogát. Igazából nagyon aggódtam, mert nem akartam volna szájsebészetre menni semmiképp. Szerencsére nem is kell, azt mondta az antibiotikumot szedjem 6 napig illetve a másikat csak akkor,hogy ha fáj. Hát így is teszek. Ezen kívül jegelés, kamillateával való borogatás az arcomra illetve mondta,hogy a bioptron lámpázás is is nagyon jó rá. Hála istennek mikor még mamám élt, akkor (sajnos) kellett neki is, de vett kettőt is. Az egyik van most nálunk, amit apum majd összerak délután és lámpázás lesz azt hiszem délután is és este is. Csak annyit szeretnék,hogy ez a gyulladás menjen le minél előbb. Azért megy le mondjuk ilyen lassan azt mondták, mert be volt gyulladva a fog és meg is lett bolygatva meg minden és ezért.  Csak tudjátok van ez a fura érzés, amikor be van gyulladva valami és úgy feszíti vagy valami ilyesmi érzés és tudjátok,hogy ott van valami érzitek is meg hasonló. Nagyon nem szeretem. Na meg az emberek... komolyan mondom tegnap a sulimban nem bámultak meg annyian, mint ma az utcán felnőtt!!! emberek. Könyörgöm ilyen bárkivel előfordulhat, sajnos engem ez,hogy ennyire bámulnak nagyon zavar és elszomorít a helyzetem. Legnagyobb vigaszt a barátom tudja nyújtani. Nagyon aranyos, mindig mellettem van, ma is este 9 után direkt visszajön hozzám,hogy ápoljon meg velem legyen. (pedig dolgozik minden nap nekem meg suli) Egyszer sem mondhattam még ilyet, de most szerintem igen,hogy megtaláltam a legjobb embert a világon, pedig nem vagyunk ám együtt nagyon régóta. Több mind 7 hónapja és ez nem is számít soknak, mikor valakinek több év van mögötte.  Remélem azért minden így is marad közöttünk.

Bocsi,hogy ha untatlak titeket, nem direkt csinálom, de ilyet le kell írnom.
Barátom tudja a blogom, tegnap is kérdezgette,hogy én mikor írom ezt?! Hiszen azért van amikor nagyon sok időt együtt töltünk és még sosem látta,hogy írnám a blogot. :P
Most jut eszembe... egy kis design váltás sem ártana... lehet csinálok egy kis átmenetit majd vagy valami. Ez a karácsonyi már rég lement. Lehet egy régebbit visszateszek. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése