2014. június 17., kedd

1 hét alatt megváltani a világot...

... igen ezt fogom tenni méghozzá a héten tervezem, de viszonylag jól haladok szóval ezzel nincs nagy probléma és bízom magamban,hogy mindent tudni fogok hétfőig.
Most viszont izgatottan várom a kis csomagomat, amit a pinkpandáról rendeltem,hogy megérkezzen. (http://pinkpanda.hu)
Hétvégén kaptam ingyenes szállításról szóló e-mailt és kaptam is az alkalmon, igaz az akciós termékekre nem vonatkozott, de az nem baj. Nem is terveztem olyan terméket rendelni, és most már nagyon várom,hogy mikor jön meg.
7:30-kor elvileg már átadták a csomagomat a futárnak, 9 -kor e-mailt is kaptam, szóval I'm happy.
Amúgy most ennyit szerettem volna csak.
(Már várom mikor telefonál a futár,hogy hol van az utcánk.. volt már ilyen..xD)
pááá~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése