2014. június 27., péntek

Túl az érettségin

Nos nekem hétfőn-kedden-szerdán volt a szóbeli. Vagyis az osztálynak. (23,24,25)
Én nem szerettem volna hétfőn sorra kerülni, de sikerült harmadikként szóbeliznem. Aminek akkor nagyon nem örültem, de így utólag visszagondolva azért mégis, hiszen a többi napom szabad volt, nincs több tanulás stb.
Szerdán délelőtt még be kellett mennem leadni pár könyvet meg a diákigazolványom délután pedig a bizonyítvány átadásra mentem be 3-ra, de kb. fél 6 után kezdték el. Nagyon örültem neki...-.-
El voltam azért, beszélgettem meg minden. Aztán utána Gábor gyorsan hazavitt, átöltöztem majd vitt is vissza a sulihoz, mert egyik osztálytársam apja vitt le minket egy busszal, de az végül nem volt zökkenőmentes, mert 'kitörött' a busz kerek, ezért másik lett hozva.
Viszont a bankettről részletesen egy másik bejegyzésben fogok írni nektek szerintem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése