2014. július 3., csütörtök

7 nap azaz 1 hét...

... igen múlt héten vagyis tehát pont egy hete voltam tüdőszűrő vizsgálaton és ott mondták is illetve ki volt írva,hogy az eredményért egy hét múlva tudok menni. Erre ma szépen el is mentem /kb. a város másik felébe helyi járattal, ami szerintem ahhoz képest drága... / azért,hogy megkaphassam az eredményem és véglegesen elintézzem a felvételimet, de ehelyett közölték,hogy menjek vissza holnap, mert még nincsen meg az eredmény...
Nagyon örültem neki,hogy hiába mentem el a város másik felébe kb. ja és ,hogy mehetek holnap is. Holnapi nap délelőtt az eredményemért délután pedig a háziorvosomtól kell elhoznom a kartonomat.
Ja meg ezen kívül a fogamzásgátlómért is el kell menni a gyógyszertárba, mert tegnap anyumék nem tudtak venni és 1-2 nap a leggyorsabb beszerzési idő. Nekem már kedden kéne az új dobozzal.. szóval nagyon remélem,hogy megérkezik.
Mondjuk most olvasgattam arról a gyógyszerről, amit szedek és nagyon sok panaszt olvastam , illetve egyik ismerősömnek is váltania kellett.. emlékszem tavaly mikor elkezdtem eléggé tartottam tőle, de most így belegondolva hál istennek /*lekopogom*/ nekem semmi problémám nem volt vele. Na jó tény híztam 2 kilót talán, de az nem a gyógyszer miatt hanem az miatt,hogy este sokat nasiztunk barátommal. xD
Na de szerintem most ennyi, új design-t kéne terveznem a blogra és gyakrabban írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése