2014. október 31., péntek

TAG- 20 kérdés


1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
A mobiltelefonom és a kulcsom, illetve egy üveg víz. A telefonom nagyon fontos hiszen valahogy el kell érnem az embereket, a kulcs szintén fontos, mert hogyan másképp tudnék bejönni a házba ha nincs itthon senki? A víz nálam szintén, mert van,hogy buszozom vagy akármi más és nincs a közelben bolt ezért mindig/ 99%-ban/ van nálam víz. Sosem lehet tudni.

2. Kedvenc sminkmárkád?
Kedvenc nagyon nincsen, több fajta sminktermékeim vannak pl: essence, NYC, avon, oriflame, make up revolution...

3. Kedvenc virágod?
Nincsen kedven virágom, de például a liliomot nagyon szeretem.

4. Kedvenc ruhabolt?
New Yorker, innen van szerintem a legtöbb ruhám, de ha a kínai ruhaboltokban meglátok valamit, ami még meg is éri, mert nem rossz anyagból készült akkor megveszem.

5. Kedvenc parfüm?
Oriflames parfüm az egyik kedvencem mégpedig a Love Potion parfüm. Egyszerűen imádom és még este is érzem az illatát.

6. Magassarkú vagy lapos?
Legtöbbször lapos, de a magassarkú is jöhet csak szokja meg a lábam.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
Gimnáziumban nem voltam rossz tanuló, sőt viszont szeptemberben kezdtem az egyetemet és eddig egy zh-m volt , tehát erről még nem tudok annyit írni.

8. Kedvenc színed?
Kék, talán a barack szín...

9. Szoktál inni energiaitalt?
Igen szoktam.. múltkor sikerült elég nagy mennyiséget sajnos, ami nem egészséges , de természetesen nem gyakori,hogy energiaitalt iszom.

10. Szereted a gyümölcsleveket?
Igen, a 100%-os- Cappy narancslét szeretem nagyon, illetve a multivitamint.

11. Szeretsz úszni?
Szeretek, régen nagyon sokat úsztam, mostanában viszont lustább lettem.

12. Villával eszed a sültkrumplit?
Itthon, ill. ha étteremben köretként azt eszek akkor villával, de például mekiben nem.

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Dove hidratáló krémet használok.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Természetesen igen, melyik lánynak nem álma az,hogy férjhez mehessen? Hogy felvegyen egy csodás fehér ruhát...

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Ha itthon vagyok  és olyan hangulatom van akkor fel tudnak idegesíteni, de suliban illetve ilyen helyeken általában az ilyen dolgokat félre tudom tenni és nyugodt tudok lenni.

16. Érdekel a szellemvadászat?
Nem , és szerintem ezt a témát nem is feszegetném tovább.

17. Van valami fóbiád?
A pókoktól, kígyóktól és hasonló állatoktól irtózom.

18. Rágod a körmeidet?
Régen sajnos rágtam, de sikerült leszoknom róla, illetve már több mint fél éve műkörmöm van tehát visszaszokni se fogokrá.

19. Volt már halálközeli élményed?
Szerencsére eddig még nem volt.

20. Kávézol?
Néha néha szoktam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése