2014. november 13., csütörtök

Éppen fekszem az ágyban, megy a tv és az mtv-n a Kínos című sorozatot nézem... nem túl izgalmas reggelnek bizonyul ez a mai, de neki kell állnom tanulni, mert bukta lesz a vizsgaidőszak. Aminek nem kéne, és célom,hogy elnyerjem a tanulmányi ösztöndíjt.
Na de térjünk is át egy kis mesélésre, történésekre. Legutóbb mikor írtam, ha jól emlékszem egy TAG bejegyzés volt. Feltehetőleg várható lesz még ilyen bejegyzés.
A szünet után zajlott az egyetemi élet, habár valamelyik napra igazából nem is emlékszem.A héten csak a hétfői napon kellett bemennem, ami viszont kifejezetten lassan telt el. Ohh erről jut eszembe, múlt hétvégén Pécsre mentünk vásárolgatni, meg joy napok voltak. Viszont én két dolgot a new yorkerbe találtam, illetve a tally weijlbe vettem egy sálat meg egy nyakláncot. Viszont cselesek a boltok.. mert volt olyan hely ahol mondjuk érvényes volt a kupon egy csomó minden már le volt értékelve. Amúgy kissé késve indultunk el aznap és rögtön ettünk is. Mi Gáborral finom kínai kaját ettünk, habár sikerült annyit enni,hogy fájjon a hasam. Na mindegy, elég hamar eltelt az a nap, vasárnap meg még egy csizmát is sikerült vennem. Igaz,hogy kínaiba, de a deichmannba nem találtam olyat, ami tetszett is volna. Visszatérve a hétfői naphoz.. hát eléggé fárasztó volt és sokáig tartott és immáron ma már csütörtök van, mindjárt hétvége, amikor mondjuk nem tervezek semmit.
Amúgy  eléggé érdekes az emberek reakciója. Bevallom néha szoktam figyelni, mikor az utcán sétálok és ha esetleg nem tudnátok,akkor felvilágosítalak benneteket ( bár szerintem nem olvassák a blogom..) ,hogy egy téren eléggé hogy is mondjam.. nem hiszek az embereknek. Tehát nem hiszem el ha valaki nekem azt mondja,hogy milyen szép vagyok stb.. mert tudom,hogy nem és úgy titulálom,hogy annak az illetőnek rossz a szeme. :D
Plusz még ha az alakomra mond valaki valami pozitívat. Na igen ez lehet rossz tulajdonság is sőt szerintem az, és az a durva ,hogy figyelem az embereket és rögtön kiszúrom azokat akik megbámulnak.. persze több féle.. van aki jól van te kis fiatal vagy ok, van a tipikus nyomi , illetve a túl idős és van az elmegy/okés kategória. Elég érdekes nem? De szerintem ilyen mindenkivel megesik és nem csak velem, csak valaki nem figyel erre, nem érdekli vagy valaki annyira csodásnak és tökéletesnek tartja magát,hogy el is várja,hogy figyeljék / megbámulják. Nemde? Szerintem igazam van, persze más szerint meg lehet,hogy nem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése