2014. október 31., péntek

Tervek

Sziasztok!
Tudjátok van az a pillanat, amikor az ember eszébe jut egy két dolog, amit szívesen csinálna, szívesen foglalkozna velem. Hát jelen pillanatban én is így vagyok, mert nagyon gondolkozom azon,hogy csinálok egy blogot és mindenféle női dolgokkal foglalkozó dolgot írnék... tudjátok tesztek, esetleg outfit, vagy haul bejegyzések és hasonló dolgok, illetve tapasztalatok. Nem tudom,hogy lenne e olyan ember aki egyáltalán olvasná, de nem is azért csinálnám. Na jó az is benne van , mármint jó lenne ha sokan olvasnák majd, de nem ez a legfontosabb szempont, hanem az,hogy legyen egy olyan 'hobbim' , amit mindig tudok 'vezetni' mindemellett gyakorolhatom például ezeknek a bejegyzéseknek az írását, ezzel együtt a helyesírásom is szerintem fejlődne hiszen nálam az nagyon fontos szempont lenne, hiszen egy leendő tanító/tanárral álltok szemben. Persze aztán lehet nem is sikerülne, lehet el sem kezdem, mert végül is hány ilyen blog van? Nagyon sok, ezek mellett nagyon sokan csinálnak videókat is. Szóval még nagyon agyalok ezen, illetve én nem az a fajta vagyok aki körül-belül hetente vesz több új dolgot, éppen ezért lenne ilyen mindenes oldal, hiszen véleményt is írnék, recepteket is megosztanék és minden hasonló dolgot.
De ez még a jövő kérdése, addig gondolkozom ezen.
Ezen kívül van másmilyen tervem is, ami igazából nem is annyira nagy terv , de szeretném,hogy ha minden úgy menne az életembe ahogy én azt szeretném, például ha én most elhatározom,hogy elmegyek valahova körülnézni és nem akarok pénzt költeni akkor tényleg úgy legyen, mert gyakran esem abba a hibába,hogy mindig veszek valamit. Gondolom páran megértik ezt a problémámat, habár úgy gondolom,hogy ez csakis önuralom kérdése.
Na mindegy, majd még jelentkezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése