2014. október 27., hétfő

Hosszú hétvége- október 23.

Először számomra nem is volt szokatlan a hosszú hétvége hiszen egy héten 3 napot szoktam suliba menni. A csütörtök mégis furcsa volt,hogy sokáig aludhatok. Ja nem mégsem, hiszen mentünk el Tamásiba a termálfürdőbe. Természetesen úgy terveztük,hogy felkelünk 8-kor elindulunk 9-kor és 10-re vagyis pont a nyitásra oda is érünk. Hát nem így lett, mert 9-kor keltünk fel, és mire elkészültünk meg összepakoltunk az beletelt egy kis időbe, meg még tankolni is el kellett menni. Körül belül olyan 11 lehetett mikor odaértünk. Hosszú volt a sor de megláttam nővéremet meg a pasiját így odamentünk észrevétlenül melléjük. Szerintem ez teljesen korrekt, habár én sem örülnék ha így jutna plusz két ember elém,de ha én megyek előrébb azzal nincs problémám.  Kicsit sokat kellett sorban állni, mert csak egy pénztár működött, ami nekem annyira nem tetszett, mert nagyon megváratták az embereket és jobban felkészülhettek volna arra,hogy hosszú hétvége meg 23.-a volt , ami azért nem mindegy szerintem. Mindegy térjünk el ettől, sikeresen beértünk átöltöztünk és be is mentünk. Először a jakuzziba, ami egy kicsit hideg volt ezért inkább felmentünk az emeletre egy melegebb vízbe, ami már nagyon jól esett. Sokat nem voltunk ott, mert éhesek lettünk. Sajnos ott sem gondoltam a tömegre, mert ketten voltak illetve egy darab pizzasütő volt így sokat kellett várni a pizzámra. Bár ez nekik előny is lehet, mert addig elfogyasztottam egy adag somlóit. Amúgy a kaja finom volt, nekem nagyon ízlett. Utána elmentünk a Kneipp taposóhoz /=A Kneipp taposó rendszeres használata megelőzi a gyulladásokat, javítja az anyagcsere-folyamatokat. A Kneipp terápiát alkalmazzák keringési zavarok esetén, feszült izmok és kimerültség esetében is./
Az a nap nagyon gyorsan eltelt, még szaunázni is elmentünk, de csak infra szaunába mentünk, ami nekem bőven elég volt. Nem is voltam bent sok időt. Nővéremék fél 5 körül elindultak haza fele, mi még ott maradtunk és olyan este 6 körül indultunk csak haza. Haza fele, beugrottunk Harcon a Diófa csárdába vacsizni egyet, ami nagyon finom volt. Erről tudok képet is hozni,hogy mit ettünk.
A vacsi után pedig mi mentünk is haza vagyis hozzánk és így el is telt a csütörtök.

http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/10005200_1485355135073223_1090731270_n.jpg




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése