2014. október 19., vasárnap

Tudjátok van ez a tipikus elege van az embernek sok dologból, illetve rosszabb esetben általában mindenből. Nos jelen pillanatban kezd kibontakozni ez nálam a mai nap bár pontosan kevésbé tudnám behatárolni,hogy  sok dologból vagy úgy mindenből. Mindenből azért nem, de mégis. Na ezt értitek? Szerintem se. Nehéz úgymond valamikor kiismerni engem szerintem, habár valaki elég jó emberismerő az az illető mégis könnyedén veheti ezt az akadályt, de azért tudok egy két embernek meglepetést okozni és igen szerintem ez most egy ilyen elmélkedős kis rövidke vagy netalántán hosszú blogbejegyzés lesz konkrétan a semmiről , de mégsem. Ugyanis mégiscsak írok valamiről tehát az már nem lehet semmi, mert akkor szépen egy üres blogbejegyzés lenne, amit meg se tudna jeleníteni, mert ha nem tartalmaz karaktereket akkor nem bejegyzés tehát kb. semmi viszont ha meg írnék egy betűt az meg már nem semmi lenne.
Na jó, inkább félreteszem ezt a 'kissé' bonyolult dolgot, mert még a végén nekem is sok lesz, bár nem szoktam visszaolvasni utána a bejegyzéseket, amiket leírok. Na jó most hazudtam és pontosítok. Miután megírtam és mielőtt lementem:  NA! akkor nem szoktam elolvasni, viszont arra már volt példa,hogy elkezdtem régebbi bejegyzéseket olvasni, de annyi. Higgyétek el ,hogy valamikor jó visszaolvasni egy két dolgot, persze nem mindent. Ez is szerintem teljesen érthető hiszen mindenkinek vannak olyan dolgai/emlékei ill. bejegyzései amiket nem mindenki szeret úgymond felidézni.
/Témaváltás csak,hogy aki olvassa legyen tisztába vele és ne nézzen ledöbbent fejjel,hogy akkor most mi a franc van/
Mesélek egy kicsit szerintem a suliról, bár szerintem nem mondok sok érdekességet ezzel kapcsolatban, de lehet,hogy valakit érdekelne. Nem tudom,hogy leírtam e már,hogy én minek tanulok, de akkor leírnám.
Tanítónak tanulok,bizony. Aztán majd kiderül,hogy tényleg jó e ez nekem vagy sem. Amúgy akikkel szoktam lenni az egyetemen velük elvagyok, kedvesek jó fejek meg minden szóval hál istennek ezzel nincsen semmi probléma sem.
Még amúgy szoknom kell még mindig, meg szépen fokozatosan állok rá/ vissza a tanulásra de jól haladok. / TÉNYLEG!!!/
Viszont mára szerintem ennyi lenne, majd még holnap ( vagy pár nap/hét múlva..) jelentkezem, mert 10-re megyek.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése